Hattrick

Tänne muuhun kuin frisbeehen liittyvät viestit

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Roc190
Oikea nimi: Sami Loukko

Hattrick

Viesti Kirjoittaja Roc190 »

Moi!

Olen perustanut uuden juniorisarjan nimeltään Noble House. Kaikki frisbeegolfin ystävät ovat tervetulleita mukaan sarjaan. Pelipäiväksi on suuniteltu torstai kello 20.25 (HT-aikaa). (Voidaan vaihtaakkin, esim. keskiviikolle tai myöhäsenpään ajankohtaan!)

Sinun tarvitsee vain perustaa oma juniorijoukkue ja ilmoittaa halukkuutesi mukaan sarjaan niin laitan sinulle kutsun. (Junnujoukkue maksaa vähintään 10000€). Laitahan mukaan juniorijoukkueesi ID numero ja juniorijoukkueesi nimi.

Mukaan pitää ilmottoutua viimeistään tämän viikon keskiviikkona klo 22.00 (HT-aikaa).

terveisin
Fribaajat /Sami

ps. viestin voi laittaa myös suoraa ht-käyttäjätunnuksellenikin!!! (joka on Roc190)

Ainiin sarjahan voi tulla mukaan kaiken tasoiset ht-joukkueet, itse olen innokas vasta-alkaja.
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Olen perustanut uuden junnu/seniorisarjan nimeltään "Rahat pois".
Kaikki halukkaat Frisbeegolfin tai Ultimaten ystävät ovat tervetulleita sarjaan ja voivat ilmottautua minulle vaikka yksityisviestillä.
Pääsymaksu / joukkue on vain 5 000,00 €, eli halvalla lähtee.

Pelipäivä on maanantai alkaen kello 18.00.

Sinun tarvitsee vain perustaa oma junnu/seniorijoukkue ja ilmoittaa halukkuutesi menettää rahasi, niin lähetän sinulle pankkitilinumeroni.

Pelin säännöt ilmoitan, kun on 4 joukkuetta kasassa. :wink: 8)

Ainiin sarjaan voi tulla mukaan kaiken tasoiset junnu/seniori-joukkueet, itse olen innokas höynäyttämään kaikkia halukkaita.
:wink: 8) :lol: :lol: :lol:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Roc190
Oikea nimi: Sami Loukko

Viesti Kirjoittaja Roc190 »

Antsa taitaa olla innokas HT-fani!!!

:lol:
Vastaa Viestiin