Näin tilataan TT viikkokisapalkintokiekot

"Mitä! En mä vitosta heittänyt eilen" Tänne purnaukset, kehut, infot ja muut viikkokisa-asiat

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus

surrapurra
Site Admin
Oikea nimi: Hannu Lappalainen

Näin tilataan TT viikkokisapalkintokiekot

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

*siirretty friba-asiaa palstalta*

Jos voitat kiekkopalkinnon TT:n viikkokisoissa, niin saat sen seuraavasti:
1. Katso frisbeekauppa.com:sta minkä palkintokiekon haluat ja laita se ostoskoriin.
2. Jos haluat ostaa omalla rahallasi kiekkoja samalla kertaa niin laita kaikki ostoskoriin.
3. Etsi kaupasta TT-viikkokisapalkintotuote (löytyy tällä hetkellä Millenniumin Draivereista) ja laita se ostoskoriin
4. Siirry kassalle ja vie tilaus loppuun.

Systeemiä kehitetään palautteen mukaan. Vaikuta ja anna palautetta minulle tai jollekin Aktiivi-Tallaajalle.

Jaan tilauksia/palkintoja kauden aikana pääsääntöisesti joka torstai Talissa kello 17:30 ja Meikussa sunnuntaisin kello 17:30. Jos joku ei tiedä kuka olen niin palkinnot saa sinisen chryslerin luota.
Muista että palkintosi vanhenee kuukaudessa jos et lunasta sitä. Onnea voittajille !

Janne Penttilä
Frisbeekauppa.com
Viimeksi muokannut surrapurra, To Touko 04, 2006 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -
Peikko
Oikea nimi: Niko Kotsalainen

Viesti Kirjoittaja Peikko »

Löysinpä tämänkin kun klikkasin "lisätietoja":
Frisbeekauppa.com kirjoitti:Käytössäsi on myös helppokäyttöinen vaihtoehtoinen lomake, jolla voit tilata viikkokisapalkintosi: www.frisbeekauppa.com/viikkokisa.php
Kuka tykkää mistäkin mutta mun mielestä tuo lomake oli selvempi systeemi... Onkohan tuo oikeasti käytössä ?
Stamina 20xx --> Sitä odotellessa!!!
zaia
TT:n puheenjohtaja
Oikea nimi: Saija Lehto

Re: Näin tilataan TT viikkokisapalkintokiekot

Viesti Kirjoittaja zaia »

surrapurra kirjoitti:Systeemiä kehitetään palautteen mukaan. Vaikuta ja anna palautetta minulle tai jollekin Aktiivi-Tallaajalle.
Janne Penttilä
Frisbeekauppa.com
Palautetta http://www.frisbeekauppa.com/viikkokisa.php -lomakkeesta.

1. Syötekenttien näkymättömyys.
Syötekentät ovat näkymättömiä, koska syötteiden otsikkoja on korostettu sivun pohjaväriä vaaleammalla värillä.
Ehdotus: Otsikot boldilla, perään kaksoispiste ja syötekenttien pohjaväriksi valkoinen.

2. Saatavilla olevien kiekkojen tilanne.
Ehdotus: Tilauksen joustavuutta parantaisi automatisoitu haku, jossa tilaaja voi määritellä ensin kiekon, sitten painon ja värin. Jokainen vaihtoehto rajaa mahdolliset tulokset frisbeekauppa.comin valikoimasta ja kertoo jos kiekkoa ei ole saatavissa.

3. Pakolliset kentät

Pakollisia kenttiä ei ole.
Ehdotus: Nimi, tilattava kiekko ja sähköpostiosoite pakollisiksi tiedoiksi, jolloin "Lähetä tilaus" lähettää myös tilaajalle vahvistuksen siitä mitä tuli tehtyä.

4. Tilausvahvistus.
Ks. edellinen. Nyt jäi sellainen olo että meniköhän se tilaus vai ei. Ongelma erityisesti jos käytössä hitaampi yhteys.

Saija.-
Vastaa Viestiin