Viikkokisa 20.5.10

"Mitä! En mä vitosta heittänyt eilen" Tänne purnaukset, kehut, infot ja muut viikkokisa-asiat

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus

hehtaarikäsi
Oikea nimi: Jan Taubert

Viikkokisa 20.5.10

Viesti Kirjoittaja hehtaarikäsi »

Kiitettävän paljon pelaajia saapui helteiseen Taliin huolimatta suomen lätkäpelistä, 48 kpl. 4 ei jaksanut loppuun asti.

Ville rykäisi Mayn aattona kuluvan vuoden kärkituloksen, 50.

3 ensikertalaista, hyvä homma!

Tasoituskisan frisbeepoint lahjakortin voittivat:

1415;Franssila, Ville
1416;Jantunen, Aleksi
1417;Rantanen, Tero
1418;Lindevall, Henrik
1419;Heikniemi, Jouni
1420;Piippo, Ville

Tulokset osoitteessa http://dgt.golftulos.com/

Tompalle kiitos avusta!
Fonateus
Oikea nimi: Joonas Fontell

Viesti Kirjoittaja Fonateus »

Hei mites tuo tasoitus oikein menee? Vielä en ole kertaakaan käynyt viikkokisoissa, mut tänä kesänä vois viikkokisoihin osallistua. Lähetetäänkö vain kisatuloksia sinne disc golf tulospalveluun? Vai onko tulospalvelu enemmänkin vain itseä varten?

Sori, vähän ulapalla. Mie oon vaan kierrellyt ja laskenut päässä tuloksiani :D
"Elintaso kohoaa, maha kasvaa"
hehtaarikäsi

Fonateus kirjoitti:Hei mites tuo tasoitus oikein menee? Vielä en ole kertaakaan käynyt viikkokisoissa, mut tänä kesänä vois viikkokisoihin osallistua. Lähetetäänkö vain kisatuloksia sinne disc golf tulospalveluun? Vai onko tulospalvelu enemmänkin vain itseä varten?

Sori, vähän ulapalla. Mie oon vaan kierrellyt ja laskenut päässä tuloksiani :D
Talin viikkokisoissa tasoitussysteemi on seuraava:

- yksi tulos niin se on luonnollisesti tasoitus
- jos 2-3 tulosta niin huonoin pois ja keskiarvo lopuista, tarkoittaa siis käytännössä että jos kaksi niin parempi tulos on suoraan tasoitus
- jos 4-7 tulosta niin kaksi huonointa pois ja ja keskiarvo lopuista
- jos 8 kierrosta niin kolme huonointa pois ja ja keskiarvo lopuista viidestä

Tulokset syotetään järjestäjän toimesta tulospalveluun. Mitään ei itse tarvitse lähetellä. Tasoitus on vain Talin viikkokisoihin, Talin radalla.

Ensimmäisellä osallistumiskeralla pelaat itsellesi tasoituksen, et voi voittaa mitään, mutta saat minikiekon :D

Mukaan vaan, tapaat muita fribaajia ja pelaat kuitenkin etupäässä itseäsi vastaan. Osallistuminen kustantaa 2€.
Fonateus

Jeps, kiitos. Kai sitä pitää kisoihin osallistua, mä voin vaikka ilmottautua hännän huipuksi niin kaikilla on hyvä mieli :)
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Eipä sitä omaa tasoa kannata kovinkaan paljon hävetä. Tälläisissä viikkokisoissa kun pelataan vain itseään vastaan, niin sekä voittamisen että häviämisen aiheuttamat vinoilut on helpompi ottaa ja antaa.

Viikkokisat on hyvä tapa tavata muita fribaajia, oppia vähän vahingossa uusia tapoja heittää kiekkoa ja saada vähän vinkkejä radalla liikkumisessa ja yleisestä etiketistä.

Vaikka viikkokisojen nimessäkin on sana kisa, eivät nämä ole vielä sellaisia aikuisten oikeita kisoja. Täällä pääsee vähän haistelemaan turvallisssa ympäristössä organisoitua toimintaa.

Sinne sekaan vaan. Tänä vuonna on tullut kiitettävän paljon uutta porukkaa ja lisää mahtuu vielä.

Toive olisi, että Talissa näkyät, lajia harrastavat naisetkin uskaltautuisivat mukaan. Ruohonjuuritason toiminta on mukavaa, ja vaikka ei olisi lajissa minkäänlaisia kilpailullisia tavoitteita niin viikkokisoilla voi silti olla paljonkin annettavaa.

(Talin torstaissa pyörii Eurooman mestarien ja kisapelaajien joukossa aika monta tavallista tuupparia, joiden urheilulliset tavoitteet rajoittuvat ihan oman pään ja kaveriporukan sisälle)
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Fonateus

Kävin tänään ennen viikkokisoja fribailemassa. Luulin meneväni viideksi taliin, mutta kello olikin neljä(miten toi on mahdollista?). Kaksi ensimmäistä osiota heittelin. Harvinaisen rasittavaa kun unohtui pyyhe/rätti niin kiekot lipes kädestä minkä kerkes. Ei jaksanut viikkokisoihin odotella, eikä kyllä tuon rupeaman jälkeen olis oikeen huvittanutkaan :D

11. väylällä hukkui sininen cyclone, ei nimeä eikä muutakaan. Löytäjä saa pitää, ei oo mulle tehty se kiekko.
hehtaarikäsi

Fonateus kirjoitti: 11. väylällä hukkui sininen cyclone, ei nimeä eikä muutakaan. Löytäjä saa pitää, ei oo mulle tehty se kiekko.
Sininen Cyclone roikkui oksassa viikkokisan aikana väylän 10 oikeassa reunassa.
hehtaarikäsi

Tulospalveluun ilmaantui pientä vikaa, vikaa korjatessa katosi 20.5. kisasta muutamien pelaajien kierroksia.

Kaikkien tulos on palautettu ja kokonaistulokset ovat oiken, mutta kadonneiden kierrosten väyläkohtaiset tulokset ovat mitä ovat, pahoittelut tästä.
Vastaa Viestiin