Viikkokisat 28.3.09

"Mitä! En mä vitosta heittänyt eilen" Tänne purnaukset, kehut, infot ja muut viikkokisa-asiat

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus

PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

Viikkokisat 28.3.09

Viesti Kirjoittaja PM »

Pitääkö kukaan kisoja 28.3.09? Kalamies??
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
Mini-Nieminen
Oikea nimi: Jaani Länsiö

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

8) TULOKSII!!!??? 8)
PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

Viesti Kirjoittaja PM »

Mini-Nieminen kirjoitti:8) TULOKSII!!!??? 8)
:shock: HA Länsiölle rata ennätys 42!! Selkee voitto :!:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
kalamies
Oikea nimi: Jouni Andersin

Re: Viikkokisat 28.3.09

Viesti Kirjoittaja kalamies »

PM kirjoitti:Pitääkö kukaan kisoja 28.3.09? Kalamies??
Kuin noin kauniisti pyydetään, niin voinhan tulla pitämään kisat.
Pidän kisat jos tulee "tarpeeksi"(6) osanottajia.

Aloitetaan kisat klo 10, jos yllämainittu ehto täyttyy, ilmoittautuminen noin klo 9.45 alkaen, Tervetuloa.
kalamies

Viikkokisoihin saapui 4 urhoollista heittäjää. Vaikka heittäjiä oli vain 4, niin kisat silti pidettiin, tosin olisi ollut viisaampaa olla pitämättä, olisi vältytty liukastumisilta jne.

Voittajaksi selvisi tällä kertaa; ei kukaan, sillä kukaan ei jaksanut maaliin asti.
Keli oli aivan paska.
Onko muuten talin viikkokisojen historiassa aikaisemmin käynyt niin, että kaikki denffaavat?
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

kalamies kirjoitti:Viikkokisoihin saapui 4 urhoollista heittäjää. Vaikka heittäjiä oli vain 4, niin kisat silti pidettiin, tosin olisi ollut viisaampaa olla pitämättä, olisi vältytty liukastumisilta jne.

Voittajaksi selvisi tällä kertaa; ei kukaan, sillä kukaan ei jaksanut maaliin asti.
Keli oli aivan paska.
Onko muuten talin viikkokisojen historiassa aikaisemmin käynyt niin, että kaikki denffaavat?

Kiitos tästä reportaasista. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: k:-)=

Kai te lähditte bisselle?
kalamies

tikkis kirjoitti:
kalamies kirjoitti:Viikkokisoihin saapui 4 urhoollista heittäjää. Vaikka heittäjiä oli vain 4, niin kisat silti pidettiin, tosin olisi ollut viisaampaa olla pitämättä, olisi vältytty liukastumisilta jne.

Keli oli aivan paska.

Kiitos tästä reportaasista. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: k:-)=

Kai te lähditte bisselle?
No ei lähdetty bisselle, mutta kun kotiin pääsin, niin hyvä että sain takin päältä ja kengät jalasta niin kaljatölkki aukes.
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Keli oli aivan paska.
Hah!

Seliseli... Keli oli paska, oli nälkä, ihokarva meni poikki, jalka kastui, nenästa valui töhnää, selkää pakotti ja ehkä hieman päätäkin, kiekot kylmiä, jne.
Kyllä niitä syitä riittää. :lol: :lol: :twisted:

Ketkäs ne 3 muuta denffaajaa olivatkaan?

Minut on aina syyllistetty viimeisen päälle kunnolla, kun olen jostain syystä denffannut. Olen saanut sääliviä ja vaivaantuneita katseita, jotkut ovat oikein tuhahtaneet kuinka kamala temppu se on. (Toisille denffaaminen on oikeasti kamala-ajatus. Voivoi niitä...)

Hah! ja kiitos.

Helpottaa seruraavaa denffaustani paljon.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
ryssä
Denffari
Oikea nimi: Harri Neuvonen

Viesti Kirjoittaja ryssä »

hahaa ei muuta ku nimiä denffi listaan.... tere tulemast :wink:
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.
kalamies

Antero kirjoitti:
Hah!

Seliseli... Keli oli paska, oli nälkä, ihokarva meni poikki, jalka kastui, nenästa valui töhnää, selkää pakotti ja ehkä hieman päätäkin, kiekot kylmiä, jne.
Kyllä niitä syitä riittää. :lol: :lol: :twisted:
Enhän mä mitään selitellyt, sanoin vain, että keli oli paska. Mä en nyt ymmärrä mikä tarve sulla oli tulla noita selityksiä tohon listaamaan?
Antero kirjoitti: Ketkäs ne 3 muuta denffaajaa olivatkaan?
viikkokisaohjeissa sanotaan, ettei denffaajien nimiä tuoda julki, enkä aio niitä täällä sitten tuoda!

Antero kirjoitti: Helpottaa seruraavaa denffaustani paljon.
Tätäkään en ymmärrä, miten helvetissä tämä meidän kisa, jossa et ollut edes mukana, helpottaa sun seuraavaa denffausta.
ryssä
Denffari
Oikea nimi: Harri Neuvonen

Viesti Kirjoittaja ryssä »

koska kovat fribaajat denffaa sillon ku haluaa ja muut sillon ku niille annetaan lupa buhahaa :twisted:
ottakaa sillii välil kuka vaan saa denffaa sillonkun haluaa jos on valmis kuuntelemaan vittuiluaOHO ruma sana ..anteeksi
PS:heitelkää paremmin et saadaan hyvät kisat kesäl...jätkät kuosis dameis :P :P :P
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.
Mini-Nieminen

Ehkä siksi Anteron denffausta paheksutaan niin kovin, koska Antero itse paheksuu muiden denffausta. Tai on ainakin paheksunut niin paljon, ettei kukaan ennen ole paheksunut...
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Mini-Nieminen kirjoitti:Ehkä siksi Anteron denffausta paheksutaan niin kovin,
Jaa...
Ensin meinasin kirjoittaa jyrkän kiellon, mutta tarkemmin muisteltuna kyllä varmaan näin on.
"Urani" alussa opin vanhoilta heittäjiltä tuon tavan, mutta lopetettuani muiden perässä seuraamisen aloin itse ajattelemaan...

Jos ei ole fiilistä, niin päin mäntyjä heittämällä tuo fiilis ei parane.
Jos on rakko tms. muu fysiologinen vaiva, niin turhaa sitä terveyttään altistaa muutamalle heitolle.

Hyviä syitä denffaukseen löytyy yllin kyllin.

Oma lukunsa on sitten ne, jotka pelaavat hyvin ja kun yhdellä väylällä menee hieman huonommin, denffaavat. Ainoa syy denffaukseen on se, ettei voi enää voittaa. Sitä minä tulen jatkossakin paheksumaan - tai siis hattuilemaan. Joillekin se on sama-asia.
045-132 2935
International DNF
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

kalamies kirjoitti: Enhän mä mitään selitellyt, sanoin vain, että keli oli paska. Mä en nyt ymmärrä mikä tarve sulla oli tulla noita selityksiä tohon listaamaan?
Ai etkö muka selitellyt... :twisted:
Minulla oli tarve hattuilla. Niinpä taas kerran onnistuneesti hattuilin. Osui ja upposi - näemmä, 1-0. Taitaa huono-omatunto tulla läpi tuosta vuodatuksesta...
kalamies kirjoitti:
Antero kirjoitti: Ketkäs ne 3 muuta denffaajaa olivatkaan?
viikkokisaohjeissa sanotaan, ettei denffaajien nimiä tuoda julki, enkä aio niitä täällä sitten tuoda!
Näin sitä suojellaan muita denffareita pahaa henkeä vastaan.
Hyvä, niin arvelinkin sinun tekevän.
Hei... Keksin sinulle juuri lempinimen. Miten olisi "Denffi TD"?
:lol:
kalamies kirjoitti:
Antero kirjoitti: Helpottaa seruraavaa denffaustani paljon.
Tätäkään en ymmärrä, miten helvetissä tämä meidän kisa, jossa et ollut edes mukana, helpottaa sun seuraavaa denffausta.
No jos ei ole huumorintajua, niin minua ei voi ymmärtää.
Jos ei osaa nauraa tai edes hymyillä itselleen kriittisenä, niin sama juttu.

Joten selitän: Jos minua huomattavasti paremmat heittäjät voivat denffata ja vielä koko sakki kerralla, niin silloin tällaisen surkean sunnuntaiheittäjän ei ole moraalisesti vaikeaa itsekään denffata.
Voi aina ottaa mallia itseään paremmista.
045-132 2935
International DNF
Mini-Nieminen

Mistä sä tedät, että ne oli sua parempia?

Mä denffaan viikkokisat usein siksi, että vedän läskiksi, jos ei kulje, eli ei huvita. Jos ei yritä tosissaan, niin tulos on paljon heikompi, kuin minkä tasoinen pelaaja oikeasti on.

Sitten seuraavalla kerralla menee hyvin ja voitetaan kiekko. Tosi hyvä fiilis voittaa kiekko joltain aloittelijalta, kun itse manipuloi tasoitustaan. Ja turha sitä on itseään piiskata, jos ei huvita.
Vastaa Viestiin