ob säännöstä
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
ob säännöstä
" Pelaaja, jonka kiekko on pelialueen ulkopuolella saa yhden rangaistusheiton. Pelaaja voi heittää seuraavan heiton valitsemastaan seuraavista vaihtoehdoista: (1) Edellisen heiton lähtöpaikalta, jonka määrittää merkkikiekko."
Kuinka usein tota tapahtuu että heitetään "uusinta" heitto?
Kuinka usein tota tapahtuu että heitetään "uusinta" heitto?
- Rebe
- TT Hold'em mestari
- Oikea nimi: Renni Honkanen
- Viesti:
Markkerin saa kyllä nostaa, sit mennään poolin enemmistön mukaan merkkaamaan se vaan uudelleen.
RULE: 803.09 B.
A player whose disc is considered out-of-bounds shall receive one penalty throw. The player may elect to play the next shot from:
(1) The previous lie as evidenced by the marker disc or, if the marker disc has been moved from an approximate lie, as agreed to by the majority of the group or an official
Tämä siksi että kun minä draivaan 130 metriä ja se menee metrin yli ob-rajan, niin ei sitä ilman laseja näe onko se yli vai sisällä. Kyllä sen minin nostaa mukaansa.
Tosin tuossa tapauksessa tuskin palaisin enää sinne alkuun.
RULE: 803.09 B.
A player whose disc is considered out-of-bounds shall receive one penalty throw. The player may elect to play the next shot from:
(1) The previous lie as evidenced by the marker disc or, if the marker disc has been moved from an approximate lie, as agreed to by the majority of the group or an official
Tämä siksi että kun minä draivaan 130 metriä ja se menee metrin yli ob-rajan, niin ei sitä ilman laseja näe onko se yli vai sisällä. Kyllä sen minin nostaa mukaansa.
Tosin tuossa tapauksessa tuskin palaisin enää sinne alkuun.
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Hereillä kyllä, tuohon aikaan vaan matkalla Tammisaareen pelaamaan. Pahus, autosta se netti vielä puuttuu...mika kirjoitti:Mä vaan katoin, että onko Poimis hereillä, mutta Renni ehtikin ensin.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
- Peikko
- Oikea nimi: Niko Kotsalainen
TÄH? Ei nettiä autossa... ihme homma...Poimis kirjoitti:Hereillä kyllä, tuohon aikaan vaan matkalla Tammisaareen pelaamaan. Pahus, autosta se netti vielä puuttuu...mika kirjoitti:Mä vaan katoin, että onko Poimis hereillä, mutta Renni ehtikin ensin.
Pomis kyllä nyt pitäs vähän panostaa tai nörtin sädekehä himmenee tuhannesosan
Stamina 20xx --> Sitä odotellessa!!!
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Kannattaa ennemmin heittää varaheitto saman tien.Rebe kirjoitti: Tämä siksi että kun minä draivaan 130 metriä ja se menee metrin yli ob-rajan, niin ei sitä ilman laseja näe onko se yli vai sisällä.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi