(On muuten hyvä kuva. Masa näyttää spinninsä salaisuuden, ja kuvan ulkopuolella kaksi tyyppiä yrittää epätoivoisesti kiskoa Renniä takaisin, jotta ei astuisi juuri valmistuneen valun päälle...)
kenellekkään ei varmaan jäänyt hölmöilyni epäselväksi.. kankkunen kesti 3 päivää ja moraalinen kankkunen on vieläkin.
tässä pari päivää kunnellut ihmisiltä täytteitä filmiini joten olen enemmän kuin anteeksi pyynnön velkaa kaikille teille joita olen loukannut tai muuten ollut epäkorrekti.. meni vähän överiksi.
vielä kerran eppu, antero ja muut , nöyrästi anteeksi
kenellekkään ei varmaan jäänyt hölmöilyni epäselväksi.. kankkunen kesti 3 päivää ja moraalinen kankkunen on vieläkin.
tässä pari päivää kunnellut ihmisiltä täytteitä filmiini joten olen enemmän kuin anteeksi pyynnön velkaa kaikille teille joita olen loukannut tai muuten ollut epäkorrekti.. meni vähän överiksi.
Eppu kirjoitti:Mistököhän siinä puhutaan, kotiintuloajoista kenties?
Luultavasti, tai kotoalähtöajoista tai alkoholijuomien nautintamääristä tai sitten se on vaan perussettiä miten mä en koko lauantaina mitenkään vaimoparkaa huomioinut... tai... tai... tai...
Tai sit vaan kehutaan mun mahdottoman suurta egoa, niin että mä melkein leijun...
kappaskappasheihei!
Ihan vahingossa se siihen on tullut vaan aika osuvasti meni. Johtunee siitä, että katoin se linkin videon juuri ennen linkin kopioimista?