Julkisuutta

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

ollipponen
Oikea nimi: olli lipponen

Viesti Kirjoittaja ollipponen »

Jou, mulla on ohjelma nauhoitettuna suoraan dv-lle, josta sen saa koneelle vhs:sää tasokkaampana. Polttavaa dvd-tä taasen ei löydy, mutta video-cdn pystyy vääntämään (pitäisi pystyä moistakin lähes kaikilla dvd-pyörittimillä katsomaan). Voin ensiviikon viikkokisoiksi koittaa vääntää, tai tuoda tietty hifisteille mini-dvn lainaan tms.
(eri asia taas on oliko itse akupunktio/Netsle/yleX -mainos tämän kaiken haloon arvoinen... Jos kaiken muun hutun leikkaa pois, jää friba-aineiston kestoksi max 10min.)
hlehto
Viestintävastaava
Oikea nimi: Henry Lehto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlehto »

ollipponen kirjoitti:Jou, mulla on ohjelma nauhoitettuna suoraan dv-lle, josta sen saa koneelle vhs:sää tasokkaampana. Polttavaa dvd-tä taasen ei löydy, mutta video-cdn pystyy vääntämään (pitäisi pystyä moistakin lähes kaikilla dvd-pyörittimillä katsomaan). Voin ensiviikon viikkokisoiksi koittaa vääntää, tai tuoda tietty hifisteille mini-dvn lainaan tms.
Video-CD on pop. Riittävä laatu noin telkkariohjelmalle ja on helppo kopsata.
ollipponen

Video-CD on pop. Riittävä laatu noin telkkariohjelmalle ja on helppo kopsata.
Joo, pitää paikkansa. Laitetaan työn alle.
ollipponen

Tehty!
Laatu ei ole ihan sitä mitä odotin, mutta kaipa sitä katsoo.
Tein samantien kaksi cdtä, tuon vaikka kopille lainattavaksi/ kopioitavaksi/ omittavaksi jahka sinne päin liikun.(...)

[update] Kaksi cd:tä lahjoitettu salaa koppiin. Kiinnostuneet napatkoot talteen ennen kuin syyssiivousvimma vie ne kaatikselle. [/update]
Vastaa Viestiin