suomen frisbeeliiton sivut/keskustelu

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

suomen frisbeeliiton sivut/keskustelu

Viesti Kirjoittaja PM »

suomen fiisbeeliiton keskustelu sivut on todella p..... eikö niiden ylläpito vois tehdä jotai noille kaiken näkösille sälä jutuille ettei tarttis kuunella kun kone aukoo noita turhia paskoja.oneksi on noi estot päälänsä ettei tota paskaa pääse koneelle?????????olen todella pettynyt todella noihin sivustoihih,kun on kummikin jokin lainen kattojärjestö,että vois surfata turvalisesti ettei tarttis aina tehdä virus tarkistusta joka kerta kun käy siellä????ps.kiitos tt:n ylläpidon kun ette ole lähteny tohon mukaan KIITOS????????? :twisted:
kalle
Oikea nimi: Kalle Kärki

Viesti Kirjoittaja kalle »

täydellistä pilapelleilyä koko hässäkkä, mä en edes päässy kirjottamaan yhtä juttua sinne ku se rekisteröintihomma oli mulle liian monimutkainen......
mut joo siis asiaan. mun kone oli ihan täynnä moskaa just sieltä tullutta mut onneks yks asiantuntija kävi poistaa ne ja asens jotain suojaa, moni on kyl varmaan pannu ne sivut boikottiin.....
hlehto
Viestintävastaava
Oikea nimi: Henry Lehto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hlehto »

Ei ole hyvä systeemi tuo Frisbeeliiton käyttämä foorumi, mutta kun käyttää Firefoxia tai Operaa (muutoinkin toki turvallisuus- ja helppousnäkökohdista hyviä valintoja selaimeksi kuin vain tuon saitin kohdalla), ei popupit häiritse, eikä pitäisi mitään viruksia päästä asentumaan.

Lisäturvaa voi hakea myös Firefoxin lisäosalla AdBlockilla blokkaamalla kyseisen saitin mainokset (joista osa sitä viruskamaa onkin).
Vastaa Viestiin