SM-liiga

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

SM-liiga

Viesti Kirjoittaja PM »

:lol: jaahas ja taas alkaa SM-liiga 2005-2006 ja veikkauksia
suomen mestariksi? 8)
uzah
Oikea nimi: Juuso Ketonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja uzah »

Hmm , tämä ei liity tähän aiheeseen (Jokerit?) mutta jos jotakuta kiinnostaa lähteä manageroimaan NHL-joukkuetta netissä niin ilmoitelkaa mulle, meillä on liiga pystyssä ja tilaa vielä monelle.
Epäonnistunut hyvä heitto on aina parempi kuin onnistunut huono heitto.

http://www.youtube.com/watch?v=BGpzGu9Yp6Y
VeZQu
Oikea nimi: Vesa Isokaluuuu

Viesti Kirjoittaja VeZQu »

TAPPARA ON TERÄSTÄ !!!
Johnny Finland
Oikea nimi: JS

Viesti Kirjoittaja Johnny Finland »

uzah kirjoitti:Hmm , tämä ei liity tähän aiheeseen (Jokerit?) mutta jos jotakuta kiinnostaa lähteä manageroimaan NHL-joukkuetta netissä niin ilmoitelkaa mulle, meillä on liiga pystyssä ja tilaa vielä monelle.

Jos sopii änkee ni mä voisin liittyy...
Viimeksi muokannut Johnny Finland, Ma Syys 12, 2005 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kalle
Oikea nimi: Kalle Kärki

Viesti Kirjoittaja kalle »

hifkit ja jokerit!
Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

kalle kirjoitti:hifkit ja jokerit!
Kalle hyvä. Tollasella mielipiteellä sut kivitetään jonnekkin kehä III taakse susien sekaan.

Mutta joo, eiköhän se mestaruus ainakin paperilla Ouluun mene. HIFK kerää silti tyylipisteet
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
hyzer
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Kärpät vie kolmannen perättäisen mestaruuden. Onneksi kaikki on kuitenkin mahdollista, ja varsinkin Jokerit ja Tappara pystynevät pistämään kampoihin. Näistä ainakin Harkimon sirkus tullee vielä vahvistamaan joukkuettaan parilla kovalla täsmähankinnalla.
TPS voi myös Jortikan johdolla haastaa kärkikolmikon, onhan joukkue kokenut ja vahva. Itse asiassa Tepsi voi voittaa koko pa....n.

Mun oma suosikkihan on jo lapsesta saakka ollut ILVES. Tässä vuosien saatossa on jomkun näköinen realismi saanut valtaa pollassani, enkä näin ollen voi odottaa suosikeiltani kovinkaan hääppöstä tulosta. Säälipleijarit on mahdollisuuksien rajoissa. Tosin Hautamaakin etsii paria vahvistusta vielä, mutta kovia (vrt S.Kariya, P.Stefan) äijien pitää olla, jos takkuturkit meinaa tapella paremmista sijoista. Ilveksellä pelaa kuitenkin kaksi SM-liigan mielenkiintoisinta nimeä, legendat Sonja ja Raipe. Näiden kahden konkarin takia aion minäkin raahautua muutaman kerran jäähalliin kiekkoa katsomaan. Todennäköisesti tämä tulee olemaan viimeinen kausi kun papat nähdään areenoilla.

SUMMASUMMARUM:

Suosikki: Kärpät
Haastajat: Jokerit, Tappara
Mustahevonen: TPS
Keskikasti: Blues, HPK, Lukko
Nippanappa: Ilves, Ässät
Reppanat: Saipa, Pelicans, Kalpa, Hifk

-väykkä-
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

hyzer kirjoitti: Mun oma suosikkihan on jo lapsesta saakka ollut ILVES. Tässä vuosien saatossa on jomkun näköinen realismi saanut valtaa pollassani, enkä näin ollen voi odottaa suosikeiltani kovinkaan hääppöstä tulosta.
Sinulla on kumma tapa valita sellaisia joukkueita, joilla ei ole eväitä menestyä --> kuten fudiksen puolellakin tämä Arsenal... :twisted:

Onhan se varmaankin mukavaa seurata oman joukkueen menestystä kun he pelaavat sijoituksista 6-8... :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol:
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Dizzy
huru-ukko
Viesti:

Perskules

Minä kun luulin, että olisin jo saanut tietynsortin fanaattisuuden kytkettyä irti itsestäni kun jääkiekosta puhutaan.

Väykän analyysiin voi pikkaisen silti puuttua ilman että alkaa sylki lentämään.

Suosikista oltiin yhtä mieltä.

Haastajat kastiin voi Jokerien ja Tapparan lisäksi kyllä nostaa Blues. Espoolaisten ainoa ongelma, joka heitä näemmä vielä estää on se, että ovat Espoosta. TPS ja jortikka kyllä ansaitsevat toisensa, ja kyllä heiltä sitä venymistä voi myös odottaa.

Mutta mutta...

Tämä Nippanappa ja Reppana kategoria vähän kyllä herättää kysymyksiä.

Saipa, Pelsut ja Kalpa varmaan siellä jämäsijoilla poukkoilee, mutta että HIFK myös?

Ok, pakistoa lukuunottamatta joukkue on vielä aika surkuhupaisa. Kun pelityyli menee vielä viihdyttävyyden puolelle menestymistä ennen niin ei sitä mitään suosikkeja sarjassa olla.

Mutta mutta... Taloustilanne seuralla lienee pikkaisen erilainen kuin kenelläkään muulla kärjen & haastajien takana. Kokoajan toitotetaan, että vahvistuksia tulee vielä. Tarkoitus lienee vielä hakea niitä sinne kärkiketjuihin. Kyllä joukkue tonne keskikastiin melkein napsahtaa jopa tämän hetken rosterilla. Lokakuun puolivälissä voi materiaali olla jo ihan muuta. Kyllä ainakin nuo Ilveksen pappakerholaiset sinne taakse jäävät. Ja jos ei muuta, niin ainakin tulee olemaan raivostuttavin jengi vuosikausiin. (Siis vastustajan kannalta. Suhonen & Mälkiä aikakausi hoiti sen meidän kannattajien raivostuttamisen)
hyzer

Kiitos AAT!
Päiväni on pelastettu. Olin varma että HIFK:n aliarvioiminen kolahtaa jollekin, ja Anteroltahan tollaista kommenttia voitiin odottaakin.
Anssi on varmaa oikeassa Redsien osalta, ja tulossa olevilla ostoksilla joukkue hinaa itsensä sinne keskikastiin. Mutta reppana jengi se on kuitenkin. Taidon puutetta yritetään korvata kovalla taklauspelillä jne. Jos sillä haetaan värikkyyttä peleihin niin siitä vaan. Tulosta ei kyllä synny. Ja tämän hetken rosteri on kyllä aika onneton. ILveksen ja Kalpan tasoa.
Mitä tulee Bluesiin, niin Espoolaisten nimilista on kyllä suht vakuuttava, mutta mutta. En usko ennenkuin ominsilmin näen.

Antero hoi! Sekä Arsu että Ilves ovat lajeissansa ja maissansa kautta aikojen menestyksekkäimpien joukkueiden joukossa. Tällähetkellä on kyllä se tilanne ettei juhlia ole vähään aikaan odotettavissa. Kummankin jengin pelaajahankinta politiikka on varsin samanlainen, eli ei häävi.
Ilveksellä ei ole hynää, ja Arsenalin Wenger on omalaatuinen ukko.

Mutta kun molempien joukkueiden kannatus on alkanut kansakoulun aikaan, niin siihen on mahtunut sekä surun että ilon hetkiä. Ja ne olen kestänyt kuin mies. Ja tulen kestämään hamaan loppuun astikin. Tosin lätkä ei millään lailla ole mulle kovin iso asia. Arsenalin tappiot kyllä raastaa, ja syvältä.

Munchenillä on muuten aika makeen näköinen uusi stadion, sille iso käsi.
Ja tänäänhän alkaa CL

-väykkä-
Dizzy
huru-ukko
Viesti:

hyzer kirjoitti: Anssi on varmaa oikeassa Redsien osalta, ja tulossa olevilla ostoksilla joukkue hinaa itsensä sinne keskikastiin. Mutta reppana jengi se on kuitenkin. Taidon puutetta yritetään korvata kovalla taklauspelillä jne. Jos sillä haetaan värikkyyttä peleihin niin siitä vaan. Tulosta ei kyllä synny.
-väykkä-
Joo, tänä vuonna menee runkkiksessa show meininki kyllä tuloksen edelle. Silti olen varma, että pudotuspeleihin jengi itsensä rämistelee.

SM-liiga on siitä tylsää puuhaa, että koko homma alkaa vasta tossa maaliskuun alussa kun play-off hörinät pyörähtää käyntiin.

Kun Ifk itsensä sinne pudotuspeleihin hoitaa, niin sitten homma on ihan toiselaista. Voisin lyödä vetoa että kukaan ei silloin sitä vastustajaksen toivo. Katsos nämä joukkueet, jotka taklaa, tappelee, puree ja murisee ovat sitten pudotuspeleissä maailman ilkeimpiä jengejä.

Ei tämä (Jää) kiekko ole enää niin kovinkaan vakavaa minulle, seurattua sitä silloin tällöin tulee. Eikä tollaisesta 50 pelin runkosarjasta saa kiksejä ellei sitten siellä vähän tapahdukkin..
hyzer

Olen samaa mieltä, ton runkosarjan tylsyydestä. Ellei meillä olis duuni/kaveri porukan kanssa jokavuotinen pistepörssi vedonlyönti, niin tuskin tulis seurattua kovinkaan tarkasti runkosarjan pelejä. Pleijarit ovat sitten oma maailmansa, ja niissä voi tapahtua mitä vaan.
-väykkä-
kalle
Oikea nimi: Kalle Kärki

Viesti Kirjoittaja kalle »

jaa mä luulin et hifkit ja jokerit on yhdistetty, mut jos näin ei oo ,ni mä kannatan... eiks semmonenki oo ku tepsit? ja tapparat, ja mylpat on kans *SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA* kovia :twisted:
Nosturi
Oikea nimi: Timo Kuusela

Viesti Kirjoittaja Nosturi »

Stadilaisille sen verran tiedoksi, että oon kuullu Jokereiden vetävän aika mukavasti tämän hetken liigassa... 8)
Helmistöö
Jonsu
Oikea nimi: Joonas Hynönen

!!!!!

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Näin suurena jokeri fanina olen aivan murskana... Tim Thomasin lähtö teki jokereihen suuren aukon jota ei niin vaan pystytä paikkaamaan, eilinen tappio oli taas hieno osoitus surkeasta maalivahtipelistä...
Vastaa Viestiin