Kiinnitin huomiota jengin käyttäytymiseen siellä ja täytyy sanoa, että henki on siellä höllässä aina silloin tällöin.
Väylällä 10 oli pahimmillaan kolme poolia samalla kertaa.
Sanoisin, että todella vaarallista.
Sanoin siitä poolille, joka heitti takanamme ja he ottivat asian hyvin asiallisesti, lähinnä kiittivät kun joku viitsii siitä sanoa.
Heistä 30m takana heitti yksi pari, joka kuulemma heittää niin lyhyitä heittoja, ettei heistä ole vaaraa...
Hohhoijaa...
Kun olen rataa hoitanut ajoleikkurilla tai siimaten tänä kesänä aika paljonkin, on järjestäin joka kerta sattunut vähintään yksi vaaratilanne.
Se vaaratilanne on koskenut yleensä minua, sillä jengi heittää vaikka olisin sulkenut väylän.
Jos ajan esim. väylää 18 ja 15 tiillä on porukkaa, niin melkeinpä aina he avaavat vaikka olen siinä osumaetäisyydellä koneella.
Siistii...
Kiitän kaikkia jotka pitävät sitä omaa heittoaan tärkeämpänä kuin radanhoitajan terveyttä.
On todella mukavaa hoitaa rataa henkensä kaupalla, olen vakavasti harkinnut fillarikypärän käyttöä siellä.
Kun laitan väylän huoltomerkin (puinen, jossa on traktorin kuva ja teksti "Väylän huoltotyöt käynnissä, siirry seuraavalle väylälle") tiilaatalle, tarkoittaa se koko väylän tai Fieldin sulkemista.
Tämä koskee KAIKKIA rataa käyttäviä, myös Tallaajia.
Kerran eräs tyyppi heitti viereiseltä tiilaatalta fieldillä, koska siinä ei ollut erillistä laattaa...
Hohhoijaa, taas.