Skill Shot vs. DisCatcher Traveler
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
-
ajarvine
- Oikea nimi: Antero Järvinen
Skill Shot vs. DisCatcher Traveler
Suunnitelmissa olisi kannettavan korin hankkiminen. Löytyisikös keneltäkään kokemusta otsikon mukaisista koreista tai muista vastaavista?
Skill Shot
DisCatcher
Laittakaa plussaa, miinusta, kehuja, haukkuja eduista ja heikkouksista
Skill Shot
DisCatcher
Laittakaa plussaa, miinusta, kehuja, haukkuja eduista ja heikkouksista
Discathcer Traveller on mulla osoittautunut kestäväksi ja toimii käytössä. Kevyt, nopea asentaa (vrt. sateenvarjo) ja menee pieneen tilaan. Kulkee mukana jopa puistoon "eväskorin" kanssa.
Mollauksia olen kuullut kestävyydestä, mutta mulla on kestänyt jopa paremmin kuin perinteinen Ching eli sama kuin Innova Skill Shot.
Skill Shot toki muistuttaa enemmän oikeaa koria kuin Traveller, mutta henk.koht. tykkään puttailla Traveleriin enemmän kuin Chingiin. Verkko ketjujen ympärillä tekee sen, että voit putata siihen samalla lailla kuin oikeaan koriin kun taas Chingistä kovat putit pomppaa putkesta takaisin ja sivusta menee usein ketjujen läpi.
Eli: jos aiot harjoitella puttaamista, hanki Traveller, jos haluat korin muokkaavan puttityyliäsi, hanki Skill Shot
ps. olisi muuten Staminassakin ihan sikana paremmat ku Chingit, ei menis rusakot niin hapoille ja säästyisi parit ärräpäät kasaamisessa...
Mollauksia olen kuullut kestävyydestä, mutta mulla on kestänyt jopa paremmin kuin perinteinen Ching eli sama kuin Innova Skill Shot.
Skill Shot toki muistuttaa enemmän oikeaa koria kuin Traveller, mutta henk.koht. tykkään puttailla Traveleriin enemmän kuin Chingiin. Verkko ketjujen ympärillä tekee sen, että voit putata siihen samalla lailla kuin oikeaan koriin kun taas Chingistä kovat putit pomppaa putkesta takaisin ja sivusta menee usein ketjujen läpi.
Eli: jos aiot harjoitella puttaamista, hanki Traveller, jos haluat korin muokkaavan puttityyliäsi, hanki Skill Shot
ps. olisi muuten Staminassakin ihan sikana paremmat ku Chingit, ei menis rusakot niin hapoille ja säästyisi parit ärräpäät kasaamisessa...
Viimeksi muokannut massa, Ke Loka 07, 2009 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onhan siinäkin puolensa, itsellä vain henk.koht. traumoja Skill Shittiä kohtaan. Et ole törmännyt muihin siitä syystä kun markkinoilla ei ole oikein muita vastaavia ollut ja siksi se on ainut malli mitä porukoilla on. Ei siksi että se olisi niin loistava...toivottavasti joku keksisi paremman.Toni_J kirjoitti:Skill shottia voin suositella varauksetta. yhdessäkään kisassa tai esim. staminassa, jossa on tarvittu kannettavia koreja, en ole törmännyt mihinkään muuhun kuin skill shottiin.
Kestää jos kestää, nimim. "Ei kestänyt"Toni_J kirjoitti:Kestää isältä pojalle
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Skill Shot aiheuttaa puttaajissa kauhua == juuri sitä, mitä pitää treenata! Jos se siitä ohi menee paskan korin takia, voi aina puolustella että oikeaan koriin olis jääny. Jos puttisi uppoaa Chingiin, se uppoaa mihin tahansa.
Travelleriin ei taas tosi mies puttaa, koska se näyttää niin lelulta
PS. Mikä Stamina se sellainen on, missä rusakot eivät ole hapoilla?
Travelleriin ei taas tosi mies puttaa, koska se näyttää niin lelulta
PS. Mikä Stamina se sellainen on, missä rusakot eivät ole hapoilla?
Outoa, että tosimiehisyyttä todistellaan useinkin sillä että pitää aina valita paskimmat välineet ja harrastaa tuskan irve naamalla...ja se joka niillä suorittaa parhaiten on kovin jätkä, jos suorittaa kehnosti niin voi aina syyttää niitä paskoja välineitä
On joskus kisoissakin kuultu tuota selittelyä huonoista koreista kun putti ei kulje. Sillä onkin kiva lohduttautua kierroksella.
Niin, ja jos se Traveller on paskempi (eikä ees muistuta oikeaa koria), niin eikös se ole tosimiehisempää puttailla siihen ton kaavan mukaan
Jos puttitreenistä haluaa oikeasti hyötyä, pitäisi sen muistuttaa mahd.paljon oikeaa puttaamista, eikö? Jos surkea kori pakottaa puttaamaan määrämittaisia roikkuja, vaikka muuten tykkäisi putata napakasti ja suoraan, niin harjoittele siinä sitten. Eipä ole apua.
No, Chingiputtailussa on oma jujunsa ja tuskin kukaan sillä oikeasti treenaa. Sehän on vain huvin vuoksi ja oikeisiin koreihin pelaamisessa ei paljoa naurata.
Niin, ja jos se Traveller on paskempi (eikä ees muistuta oikeaa koria), niin eikös se ole tosimiehisempää puttailla siihen ton kaavan mukaan
Jos puttitreenistä haluaa oikeasti hyötyä, pitäisi sen muistuttaa mahd.paljon oikeaa puttaamista, eikö? Jos surkea kori pakottaa puttaamaan määrämittaisia roikkuja, vaikka muuten tykkäisi putata napakasti ja suoraan, niin harjoittele siinä sitten. Eipä ole apua.
No, Chingiputtailussa on oma jujunsa ja tuskin kukaan sillä oikeasti treenaa. Sehän on vain huvin vuoksi ja oikeisiin koreihin pelaamisessa ei paljoa naurata.
- ollipponen
- Oikea nimi: olli lipponen
- Mini-Nieminen
- Oikea nimi: Jaani Länsiö
Matti, mä komppaan sua täysin.
Chingistä menee läpi kovin helposti, eikä sen kasaaminen ole läheskään yhtä helppoa kuin travellerin. Mun oma travelleri meni rikki melko äkkiä, mutta huhujen mukaan tuo ongelma olisi korjattu uudemmissa malleissa.
Tosimiestä * "vähänkö ottaa pattiin" * kaikki ja se on kovin jätkä, ketä * "vähänkö ottaa pattiin" * eniten. Suosittelen hankkimaan maalarinteippiä, merkkaamaan sillä puuhun osuma-alueen, ja sen jälkeen treenaamaan mielellään kallioisessa maastossa puttia siihen puuhun. Mielellään sateella ja mielellään ilman pyyhettä. Tai hommaamaan chingin, kumpikaan ei vastaa oikeata puttailua sen enempää.
Chingistä menee läpi kovin helposti, eikä sen kasaaminen ole läheskään yhtä helppoa kuin travellerin. Mun oma travelleri meni rikki melko äkkiä, mutta huhujen mukaan tuo ongelma olisi korjattu uudemmissa malleissa.
Tosimiestä * "vähänkö ottaa pattiin" * kaikki ja se on kovin jätkä, ketä * "vähänkö ottaa pattiin" * eniten. Suosittelen hankkimaan maalarinteippiä, merkkaamaan sillä puuhun osuma-alueen, ja sen jälkeen treenaamaan mielellään kallioisessa maastossa puttia siihen puuhun. Mielellään sateella ja mielellään ilman pyyhettä. Tai hommaamaan chingin, kumpikaan ei vastaa oikeata puttailua sen enempää.
Minä en harjoittele puttia sisällä, koska suurin melu tulisi kiekkojen paukkeesta naapurin olkkarin seinää vasten. Ai niin, en kyllä harjoittele ulkonakaan...masa kirjoitti: suurin meluhan tulee just siitä kun ketjut hakkaa tolppaan
Chingi on tällaisen alarautalörppöputtaajan unelma: joustaa juuri sopivasti!
Kuka järjestää empiirisen kokeen, vaikkapa pari sataa puttia joka koriin? Luulenpa, että Chingiin jää yhtä paljon putteja sisään kuin metallikoriinkin. Travellerista ei ole kokemuksia.