Stamina - haasteet

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Dizzy
huru-ukko
Oikea nimi: Anssi Sahri
Viesti:

Stamina - haasteet

Viesti Kirjoittaja Dizzy »

Staminasta on moneksi.

En nyt jaksa läpistä Staminan urheilullisista, kilpailullisista, sosiaalisista, verenpainetta nostattavista, rentouttavista tai mistään muistakaan puolista. Nyt puhutaan ihan vedonlyönnistä.

TT:n sisällä on Staminan alusta asti lyöty vetoa mitä moninaisimmista asioista. Kokonaistuloksista, ratatuloksista, paikoista, pukeutumisesta, maaliinpääsemisestä, ”Whamo softie 86 Kaivari challenge By Kkärki” ja niin edelleen. Vedonkohteet ovat olleet myöskin kaikkea mitä sairaaseen päähän pälkähtää. Ruoka, juoma, raha lienevät yleisimmät. Joka vuosi silti odottelemme arsenaalin leviämistä pukeutumiseen, vaatetukseen, tatuointeihin...

Kun Staminaa nyt kasailin, totesin että bussissahan on paljon vakionaamoja ihan seurarajojen yli. Tästä herkistyneenä päätin solidaarisuuden puuskassa laajentaa Staminan haasteet ihan kaikkien ulottuville. Toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja oikeiden tapojen piiriin. Ja toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja, joilla tavat ovat jo oikeita, Stamina-järjestäjien seurantaan.

Vedonlyönti, paitsi tuo koko posselle viihdykettä, myös toimii kaikensorttisen psyykkauksen, nypytyksen, paineiden kasaamisen, henkisen väkivallan ja muiden frisbeegolfiin erottamattomasti kuuluvien osa-alueiden välineenä

Idea on simppeli:

Sovi vedosta naamatusten ja kirjaa se tähän ketjuun.

TAI

Esitä haaste tässä ketjussa ja katso mitä tapahtuu. Mitä tarkemmin kuvailet ideasi (mistä lyödään, kenen kanssa, mitä maksetaan, miksi ihmeessä...) Sitä vähemmän viihdykettä tarjoat muille, mutta saat oman osuutesi nopeasti hoidettua.

Järjestäjät pyrkivät seuraamaan vetojen kehittymistä, herkullisissa tilanteissa poolit saattavat taipua vedonlyönnin ehdoille, kekseliäisyydestä, sairaasta mielikuvituksesta tai Cohones-tyylisistä panoksista pyrimme palkitsemaan parhaaksi katsomalla tavalla. Elämykset eivät synny, niitä tehdään.

Mehän emme mitenkään yksilöi vedottomana kisaan lähtijöitä...
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
Top1
Oikea nimi: Toni Toivonen

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Laakeri !!!

Birdie Challenge. Kummalla enemmän ko. tipuja (par 3), kuittaa yksikön olutta, tappion kärsineeltä osapuolelta.

Kaikki päivän väylät ja yksikön suuruuden päätät sinä.
Stamina survivor 2017
Ari
Oikea nimi: Ari Penttala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari »

Herra Nevantaustan kanssa pelaamme perinteisesti jäätelö per rata. Viime vuonna tuli paljon jäätelöä.
Oikea nimi: Ville Kotamäki

Viesti Kirjoittaja ville »

Top1 ja Seppo K.

Vanhat vedot on jo kuitattu ja juotu, joten uusia haasteita otetaan vastaan.
letiss
Oikea nimi: jouni leskinen

Viesti Kirjoittaja letiss »

Sä voit tulla Ville mun, Maken ja Hessun kimppaan myös.

Kokonaiskisaan tuoppi + näkäräinen ja velan maksu kisanjälkeen
ravintola Onnen Päivissä.
Oikea nimi: Ville Kotamäki

Viesti Kirjoittaja ville »

Mukana!
Laakeri
Oikea nimi: Tomi Lagerkrans

Viesti Kirjoittaja Laakeri »

Top1 kirjoitti:Laakeri !!!

Birdie Challenge. Kummalla enemmän ko. tipuja (par 3), kuittaa yksikön olutta, tappion kärsineeltä osapuolelta.

Kyl mä otan ton vastaan. Joka radan jälkeen puolikas vaihtaa omistajaa. Mut sit mä muutan viel sääntöjä :D Birdiet,eaglet ja albatrossit lasketaan, eli kaikki 1 ja 2:set?
Laakeri

Taube pannaanko me se pikkuflinda per rata?
Top1
Oikea nimi: Toni Toivonen

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Laakeri kirjoitti:
Top1 kirjoitti:Laakeri !!!

Kyl mä otan ton vastaan. Joka radan jälkeen puolikas vaihtaa omistajaa. Mut sit mä muutan viel sääntöjä :D Birdiet,eaglet ja albatrossit lasketaan, eli kaikki 1 ja 2:set?
Jep, ajattelin joka väylän Par kolmeksi. Eli Birkut (2) ja HIOt (1) lasketaan.

Paljonko on puolikas yksikkö? Saati kokonainen? :?:
Stamina survivor 2017
Laakeri

Top1 kirjoitti: Jep, ajattelin joka väylän Par kolmeksi. Eli Birkut (2) ja HIOt (1) lasketaan.

Paljonko on puolikas yksikkö? Saati kokonainen? :?:
No siis 5dl kannua ajattelin. Ensin kävi ISO KARHU mielessä, mutta siinä taittaa tulla nukkumatti jo puolenpäivän korvilla :lol:
kalamies
Oikea nimi: Jouni Andersin

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
JariH
Oikea nimi: Jari Huotari

Jep, jep

Viesti Kirjoittaja JariH »

kalamies kirjoitti:Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
Jep, jep, Jouni messissä ollaan. Miten, toiveekkaasti, pirkot tai jopa holarit? Tölkki pirkosta ja koppa holarista? OK?
Jani
Oikea nimi: Jani Nevantausta

Viesti Kirjoittaja Jani »

Haastan Epun itkuvirren suoltamiseen hävityn kiekan jälkeen. Julkinen valitus bussissa matkalla seuraavalle kentälle.
kalamies
Oikea nimi: Jouni Andersin

Re: Jep, jep

Viesti Kirjoittaja kalamies »

JariH kirjoitti:
kalamies kirjoitti:Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
Jep, jep, Jouni messissä ollaan. Miten, toiveekkaasti, pirkot tai jopa holarit? Tölkki pirkosta ja koppa holarista? OK?
En mä taida noihin pirkko ja holari juttuihin ruveta, sulla on viimeaikoina tullu noita liukuhihnalta ja tietäen minkälainen munkki sulla on niin...
JariH
Oikea nimi: Jari Huotari

Re: Jep, jep

Viesti Kirjoittaja JariH »

kalamies kirjoitti:
JariH kirjoitti:
En mä taida noihin pirkko ja holari juttuihin ruveta, sulla on viimeaikoina tullu noita liukuhihnalta ja tietäen minkälainen munkki sulla on niin...
OK! Mennään ehdottamallasi tavavalla, lisäksi hävinnyt jodlaa minimissään minuutin ensimmäisissä Talin viikkokisoissa esittelytilaisuudessa. OK?
Ps. Alan jo harjoitella tapahtumaa varten.
Vastaa Viestiin