Stamina - haasteet
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- Dizzy
- huru-ukko
- Oikea nimi: Anssi Sahri
- Viesti:
Stamina - haasteet
Staminasta on moneksi.
En nyt jaksa läpistä Staminan urheilullisista, kilpailullisista, sosiaalisista, verenpainetta nostattavista, rentouttavista tai mistään muistakaan puolista. Nyt puhutaan ihan vedonlyönnistä.
TT:n sisällä on Staminan alusta asti lyöty vetoa mitä moninaisimmista asioista. Kokonaistuloksista, ratatuloksista, paikoista, pukeutumisesta, maaliinpääsemisestä, ”Whamo softie 86 Kaivari challenge By Kkärki” ja niin edelleen. Vedonkohteet ovat olleet myöskin kaikkea mitä sairaaseen päähän pälkähtää. Ruoka, juoma, raha lienevät yleisimmät. Joka vuosi silti odottelemme arsenaalin leviämistä pukeutumiseen, vaatetukseen, tatuointeihin...
Kun Staminaa nyt kasailin, totesin että bussissahan on paljon vakionaamoja ihan seurarajojen yli. Tästä herkistyneenä päätin solidaarisuuden puuskassa laajentaa Staminan haasteet ihan kaikkien ulottuville. Toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja oikeiden tapojen piiriin. Ja toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja, joilla tavat ovat jo oikeita, Stamina-järjestäjien seurantaan.
Vedonlyönti, paitsi tuo koko posselle viihdykettä, myös toimii kaikensorttisen psyykkauksen, nypytyksen, paineiden kasaamisen, henkisen väkivallan ja muiden frisbeegolfiin erottamattomasti kuuluvien osa-alueiden välineenä
Idea on simppeli:
Sovi vedosta naamatusten ja kirjaa se tähän ketjuun.
TAI
Esitä haaste tässä ketjussa ja katso mitä tapahtuu. Mitä tarkemmin kuvailet ideasi (mistä lyödään, kenen kanssa, mitä maksetaan, miksi ihmeessä...) Sitä vähemmän viihdykettä tarjoat muille, mutta saat oman osuutesi nopeasti hoidettua.
Järjestäjät pyrkivät seuraamaan vetojen kehittymistä, herkullisissa tilanteissa poolit saattavat taipua vedonlyönnin ehdoille, kekseliäisyydestä, sairaasta mielikuvituksesta tai Cohones-tyylisistä panoksista pyrimme palkitsemaan parhaaksi katsomalla tavalla. Elämykset eivät synny, niitä tehdään.
Mehän emme mitenkään yksilöi vedottomana kisaan lähtijöitä...
En nyt jaksa läpistä Staminan urheilullisista, kilpailullisista, sosiaalisista, verenpainetta nostattavista, rentouttavista tai mistään muistakaan puolista. Nyt puhutaan ihan vedonlyönnistä.
TT:n sisällä on Staminan alusta asti lyöty vetoa mitä moninaisimmista asioista. Kokonaistuloksista, ratatuloksista, paikoista, pukeutumisesta, maaliinpääsemisestä, ”Whamo softie 86 Kaivari challenge By Kkärki” ja niin edelleen. Vedonkohteet ovat olleet myöskin kaikkea mitä sairaaseen päähän pälkähtää. Ruoka, juoma, raha lienevät yleisimmät. Joka vuosi silti odottelemme arsenaalin leviämistä pukeutumiseen, vaatetukseen, tatuointeihin...
Kun Staminaa nyt kasailin, totesin että bussissahan on paljon vakionaamoja ihan seurarajojen yli. Tästä herkistyneenä päätin solidaarisuuden puuskassa laajentaa Staminan haasteet ihan kaikkien ulottuville. Toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja oikeiden tapojen piiriin. Ja toisaalta saamme paljon vanhoja ja uusia naamoja, joilla tavat ovat jo oikeita, Stamina-järjestäjien seurantaan.
Vedonlyönti, paitsi tuo koko posselle viihdykettä, myös toimii kaikensorttisen psyykkauksen, nypytyksen, paineiden kasaamisen, henkisen väkivallan ja muiden frisbeegolfiin erottamattomasti kuuluvien osa-alueiden välineenä
Idea on simppeli:
Sovi vedosta naamatusten ja kirjaa se tähän ketjuun.
TAI
Esitä haaste tässä ketjussa ja katso mitä tapahtuu. Mitä tarkemmin kuvailet ideasi (mistä lyödään, kenen kanssa, mitä maksetaan, miksi ihmeessä...) Sitä vähemmän viihdykettä tarjoat muille, mutta saat oman osuutesi nopeasti hoidettua.
Järjestäjät pyrkivät seuraamaan vetojen kehittymistä, herkullisissa tilanteissa poolit saattavat taipua vedonlyönnin ehdoille, kekseliäisyydestä, sairaasta mielikuvituksesta tai Cohones-tyylisistä panoksista pyrimme palkitsemaan parhaaksi katsomalla tavalla. Elämykset eivät synny, niitä tehdään.
Mehän emme mitenkään yksilöi vedottomana kisaan lähtijöitä...
Rehellistä kotiinpäinvetoa vuodesta 1974
- Laakeri
- Oikea nimi: Tomi Lagerkrans
Kyl mä otan ton vastaan. Joka radan jälkeen puolikas vaihtaa omistajaa. Mut sit mä muutan viel sääntöjäTop1 kirjoitti:Laakeri !!!
Birdie Challenge. Kummalla enemmän ko. tipuja (par 3), kuittaa yksikön olutta, tappion kärsineeltä osapuolelta.
Kaikki päivän väylät ja yksikön suuruuden päätät sinä.
Jep, ajattelin joka väylän Par kolmeksi. Eli Birkut (2) ja HIOt (1) lasketaan.Laakeri kirjoitti:Kyl mä otan ton vastaan. Joka radan jälkeen puolikas vaihtaa omistajaa. Mut sit mä muutan viel sääntöjäTop1 kirjoitti:Laakeri !!!
Birdie Challenge. Kummalla enemmän ko. tipuja (par 3), kuittaa yksikön olutta, tappion kärsineeltä osapuolelta.
Kaikki päivän väylät ja yksikön suuruuden päätät sinä.Birdiet,eaglet ja albatrossit lasketaan, eli kaikki 1 ja 2:set?
Paljonko on puolikas yksikkö? Saati kokonainen?
Stamina survivor 2017
Jep, jep
Jep, jep, Jouni messissä ollaan. Miten, toiveekkaasti, pirkot tai jopa holarit? Tölkki pirkosta ja koppa holarista? OK?kalamies kirjoitti:Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
- kalamies
- Oikea nimi: Jouni Andersin
Re: Jep, jep
En mä taida noihin pirkko ja holari juttuihin ruveta, sulla on viimeaikoina tullu noita liukuhihnalta ja tietäen minkälainen munkki sulla on niin...JariH kirjoitti:Jep, jep, Jouni messissä ollaan. Miten, toiveekkaasti, pirkot tai jopa holarit? Tölkki pirkosta ja koppa holarista? OK?kalamies kirjoitti:Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
Re: Jep, jep
OK! Mennään ehdottamallasi tavavalla, lisäksi hävinnyt jodlaa minimissään minuutin ensimmäisissä Talin viikkokisoissa esittelytilaisuudessa. OK?kalamies kirjoitti:En mä taida noihin pirkko ja holari juttuihin ruveta, sulla on viimeaikoina tullu noita liukuhihnalta ja tietäen minkälainen munkki sulla on niin...JariH kirjoitti:Jep, jep, Jouni messissä ollaan. Miten, toiveekkaasti, pirkot tai jopa holarit? Tölkki pirkosta ja koppa holarista? OK?kalamies kirjoitti:Nyt kun mun perinteinen haastaja(Pekka Sysi..) ei osallistu mittelöön, niin ajattelin haastaa Jari Huotarin matsiin samoilla ehdoilla, eli 1 tölkki per/rata ja kokonaistulosksesta vielä 1 tölkki.
Ps. Alan jo harjoitella tapahtumaa varten.