Onkohan Talissa viikkokisoja tiedossa suomen suvessa?

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Vastaa Viestiin
Larsmo
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 21, 2003 22:13
Oikea nimi: Lars Moberg
Paikkakunta: Espoo

Onkohan Talissa viikkokisoja tiedossa suomen suvessa?

Viesti Kirjoittaja Larsmo »

Onko tuosta ollut julkisesti missään puhetta enemmän, en ole ainakaan itse nähnyt suurempaa juttelua aiheesta ja en ole vielä niin sisäpiiriläinen että näkisin henkilöitä livenä jotka asioista päättävät ja tietävät ...ja en tiedä että pitääköhän viikkokisoihin anoa apurahaa jostain valtion frisbeekassasta? ;)

Minä ainakin olisin kiinnostunut, jos ensi kesänä olis talissa viikkokisat... ja tuskin olen ainoa?
Avatar
tikkis
huru-ukko
Viestit: 8021
Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Äijänpelto

Re: Onkohan Talissa viikkokisoja tiedossa suomen suvessa?

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Larsmo kirjoitti:Onko tuosta ollut julkisesti missään puhetta enemmän, en ole ainakaan itse nähnyt suurempaa juttelua aiheesta ja en ole vielä niin sisäpiiriläinen että näkisin henkilöitä livenä jotka asioista päättävät ja tietävät ...ja en tiedä että pitääköhän viikkokisoihin anoa apurahaa jostain valtion frisbeekassasta? ;)

Minä ainakin olisin kiinnostunut, jos ensi kesänä olis talissa viikkokisat... ja tuskin olen ainoa?
ns. "sisäpiiriläiset" pitävät kokousta torstaina. Toivottavasti olemme sen jälkeen viisaampia viikkokisojen suhteen ja myös sisäpiiri hommeleiden suhteen eli missä vaiheessa alamme rektyroida uusia jäseniä sisäpiiriin.

Talin Huipun rata tarvitsee tukijoita ja ahkeria "työläisiä" :-)
parhain terveisin

Markus Stigzelius
Vastaa Viestiin