MYYTY! Myydään 2 kpl uusia (XL) teknisiä paitoja

Tänne voi yksityishenkilöt jättää myynti-, vaihto tai ostoilmoituksia vanhoista tai uusista kiekoista tai muusta frisbeesälästä

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Henruso
Oikea nimi: Henri Makkonen

MYYTY! Myydään 2 kpl uusia (XL) teknisiä paitoja

Viesti Kirjoittaja Henruso »

Eli myydään otsikon mukaisesti kaksi iskemätöntä XL-kokoista teknistä paitaa isoilla Talin Tallaajien painatuksilla!

Toinen paita on taivaan sininen valkoisilla raidoilla (kuva 1) ja toinen oranssi valkoisilla raidoilla (kuva 2). Tallaaja-painatukset molemmin puolin valkoisella (takana isolla, edessä pienellä).

Hinta on 23 € per kpl (eli sama hinta kuin mitä nuo maksoivat minulle tilatessa Tallaajilta).

Tilasin nuo paidat viime kesän lopulla Tallaajien tilauksessa (testasin tuolloin kesällä kokoja kopilla ja XL oli tuolloin oikea koko), mutta kun punttasin talven aikana yläkroppaan n. 10 senttiä lisää, niin olivat auttamatta pieniä nyt kun kävin noutamassa ne tällä viikolla Frisbeepointista.

Osviittana voin sanoa, että nuo lienevät sopivat mikäli rinnanympärys on nännien yläpuolelta n. 100-110 cm ja hartioiden ympärys kainalotaipeen kohdalta n. 110-123 cm. Itselle nuo ovat koon pienet nyt kun vastaavat luvut ovat 115 ja 128...

Paidat ovat tosiaan täysin iskemättömiä (laput roikkuu) ja harmittaa tosissaan kun eivät menneet päälle, koska ovat todella hienoja ja vaikuttavat myös kohtuu laadukkailta.

Mikäli kiinnostuit, niin pistä joko viestiä tähän ketjun perään tai yv:tä tai soita numeroon 040 027 4465. k:-)=

Tuossa kuvat niistä ilman logoja/tekstejä (näyttävät vielä paljon hienommilta logojen kanssa ;)):

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Henruso, To Huhti 24, 2014 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kauden tavoite nro. 1.: PITÄÄ PAIKAT TERVEENÄ
Top1
Oikea nimi: Toni Toivonen

Re: Myydään 2 kpl uusia (XL) teknisiä paitoja TT:n painatuks

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Otan molemmat.
Stamina survivor 2017
Henruso

Tulin tuossa kotiin ja tarkistin vielä nuo paidat, niin sen verta vielä tarkennusta, että paitojen sivut ovatkin pääosin harmaata (ei siis valkoista) ja oranssissa paidassa on painatukset mustalla (ei siis valkoisella). Pahoittelut virheestä.

Mutta mikäli siis edelleen vielä kelpaa, niin Tonille meni molemmat paidat! :)

Ilmoittele vain milloin ja mistä haluat nuo noutaa. Olen itse muun muassa tulossa lauantaina tuonne talkoisiin (joskaan en ihan aamusta). Voidaan myös sopia joku toinen päivä tapaaminen Huipulla. Myös nouto Kannelmäestä onnistuu mikäli haluat niin...
Top1
Oikea nimi: Toni Toivonen

Viesti Kirjoittaja Top1 »

Henruso kirjoitti:Tulin tuossa kotiin ja tarkistin vielä nuo paidat, niin sen verta vielä tarkennusta, että paitojen sivut ovatkin pääosin harmaata (ei siis valkoista) ja oranssissa paidassa on painatukset mustalla (ei siis valkoisella). Pahoittelut virheestä.

Mutta mikäli siis edelleen vielä kelpaa, niin Tonille meni molemmat paidat! :)

Ilmoittele vain milloin ja mistä haluat nuo noutaa. Olen itse muun muassa tulossa lauantaina tuonne talkoisiin (joskaan en ihan aamusta). Voidaan myös sopia joku toinen päivä tapaaminen Huipulla. Myös nouto Kannelmäestä onnistuu mikäli haluat niin...
Lauantain treffit kusee. Olen liettuassa, mutta k.mäki on aina pop. Olenhan asunut siellä.
Stamina survivor 2017
Henruso

Re: MYYTY! Myydään 2 kpl uusia (XL) teknisiä paitoja

Tämä selvä.

Ilmoittele mulle vaikka numeroon 040 027 4465 milloin haluat tulla nuo paidat noutamaan, niin sovitaan hyvä aika. Sopiva varoitusaika lienee päivä-kaks...
Vastaa Viestiin