tänä sunnuntaina löysin talista kaksi kiekkoa miko fyhrin mirius sekä nimetön champion orc 175g oranssin punainen. molemmat löytyivät väylältä 11 eli siis omien huonojen heittojen vierestä.. olisin laittanut laatikkoon mutta se oli todella täysi eikä kopilla sillä hetkellä ketään. tuon taliin alkavalla viikolla.
zaia kirjoitti:[
Onnistuisko kyyti Hangon ja/tai Nummelan kansallisiin tässä parin viikon päästä
Tän toteuttaminen menee hankalaksi, kun olen toivottavasti silloin jo Kreetan lämmössä, mutta matkaa ei ole vielä varattu ja jos vielä tuolloin maassa olen, niin kyyti onnistuu takuulla.
Zeni kirjoitti:Siitä pöydän vierestä maasta mä sen löysin.
Tulisko Jenni samaan kyytiin
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -
Multa jäi sininen QJLS Rajamäelle viime viikon keskiviikkona. Kiekko on toiseksi viimeisen väylän (se mikä heitetään tien suuntaisesti sähkölinjojen alla) vasemmanpuoleisessa pusikossa juuri ennen kuin pusikot loppuu. Kiekon pohjassa on yhteystiedot.
Oranssi star Teebird katosi tänään (5.6) fieldillä draivaillessa. Jäi jonnekin 14 väylän lopun ja 18 väylän saaren väliin puskiin. Toivottavasti joku sen löytää ja palauttaa.
ilari kirjoitti:Oranssi star Teebird katosi tänään (5.6) fieldillä draivaillessa. Jäi jonnekin 14 väylän lopun ja 18 väylän saaren väliin puskiin. Toivottavasti joku sen löytää ja palauttaa.
Samoissa koordinaateissa piileskelee mun keltainen Z-Crush.
Ei tunnetusti kiekot katoile, mutta viime lauantaina katos senkin eestä. Yksi oranssi Valkyrie (luottokiekko ex. Anssin ex.ex.Masan) Sininen Cobra Kiekkonen (ilman nimee) ja violetti Champion Eagle.
Tänään löyty löytölaatikosta sininen Kiekkonen, mutta muita ei joten kierrokselle piti lähtee toisen Valkyrien kanssa. Yksi neljän metrin kakkosen alarautaputti, mutta tulos 59 ja oma enkka. Ja kierrokselta palattuani löytyi sekä Eagle, että Valkyrie. Ei hullumpi päivä
KIITOS PALAUTTAJILLE
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -
Viime sunnuntaina hävisi kaverin pojan keltainen Stratus väylälle 9. (meni reippaasti pitkäksi). Kiekon pohjassa nimi Niko ja puh nro. Jos löytyy, niin olisi hieno juttu. Voi myös jättää Talin löytölaatikkoon tai soittaa minulle 050-5666200
Viime viikkoina olen Talin Rangelle kadottanut ainakin
1x valkoinen Pro Wraith
2x Star TeeRex, joista toinen on oranssi ja toinen on "värivammanen", punavalkosekasikiö. Toivottavasti saan takaisin. Näitä tuskin on toista samanlaista, että se kyllä tunnistetaan, eli kannattaa palauttaa kopille
Keskiviikkona 13.6 kaverin kanssa pelatessa kakkos väylää hukkui keltainen Innovan Champion Valkyrie, pohjassa nimi ja puhelinnumero. Avaus meni vasemmalle nokkospuskiin 2 ja 3 väylän väliseen maastoon.
EDIT: Jaahs löytyi kopilta \o/
Viimeksi muokannut Eiha, To Heinä 19, 2007 9:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.