Kiekkoja

Tänne voi yksityishenkilöt jättää myynti-, vaihto tai ostoilmoituksia vanhoista tai uusista kiekoista tai muusta frisbeesälästä

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Omegalla onneen

Kiekkoja

Viesti Kirjoittaja Omegalla onneen »

Niin, olen myynyt kiekon viimeksi joskus vuonna -99 tai -00, mutta ostelen niitä aika pailjon omaan käyttöön ja varastoon kertynyt paljon uusia kiekkoja joista en ole jaksanut innostua n. 150-200 kpl ja niitä saa ostaa kohtuu hinnalla puh. 050 4632011 / Veli.
Itse pelaan KC Teebird ja KC Eagle, ROC, Omega AP ja SS, joten niitä en myy, mutta yli 50 eri mallia kaikkien valmistajien kiekkoja löytyy.
Vaihdan myös keräilykiekkoja, mulla on esim. PDGA:n worldsien ja eri turnausten painatuksilla olevia kiekkoja ja joitakin vanhoja harvinaisia kiekkoja.
kalle
Viestit: 789
Liittynyt: La Loka 19, 2002 22:11
Oikea nimi: Kalle Kärki
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kalle »

no terve hyvä veli! löytyskö sulta vanhalla stämpillä olevia suht hyväkuntosia sharkkeja ?
jos niin soita 0415614151
Tero

Viesti Kirjoittaja Tero »

olen vasta tutustunut lajiin enkä vielä noista kiekoista niin tiedän mutta oliko sinulla myydä käytettyjä / uusia "aloittelijan" kiekkoja ? (sharkki ja joku putteri vaikka näin alkuun)
040-7058748 / Mczuleha@hotmail.com puhelut klo: 15.00 jälkeen
Tero

Viesti Kirjoittaja Tero »

Semmonen homma että tuo sun numero ei tahtonu toimia "numero ei ole käytössä..." ?
omegalla onneen

Sori

Viesti Kirjoittaja omegalla onneen »

Joo sori, ei aina muista ilmoittaa joka paikkaan kun numero vaihtuu, vaihtui jo heinäkuussa, eli uusi numero 0400-862890.
Noiden käytettyjen kiekkojen erikoismies on kyllä ehdottomasti Jukka Vieri, jolla on niitä hyvät varastot ja edullisesti.
Nyt kun TALVI on ovella emme vain tule niin usein hesaan, että jos olet sieltä päin kannattaa kysyä paikallisilta ( Sami Loukko ym. ym. )

Sharkeista sen verran, että muistaakseni Meresmaa tilasi niita kesällä jotain 50 kpl tai silleen, ne on tullikin tarkastanut kuluttajaturvallisiksi :D
Avatar
tikkis
huru-ukko
Viestit: 8021
Liittynyt: La Loka 19, 2002 16:59
Oikea nimi: Markus Stigzelius
Paikkakunta: Äijänpelto

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Tuota noin.... TT ei oikein mainosta eikä tyrkytä kiekkoja, mutta katso TT:n kiekkokassi . Sharkia löytyy 8€/kpl ja kaikki "voitto" menee Talin frisbeegolfpuiston hyväksi.

Rahoilla on jo saatu hankittua:

1 kpl vetävä pro tason ruohonleikkuri
1 kpl siimaleikkuri (Mikko ostamassa härvelii juuri samaan aikaan kun kirjotan tätä)

T:Markus
pelimies
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 21:25
Oikea nimi: Riku Pyhältö

Viesti Kirjoittaja pelimies »

onks sul exp1 1.7
John Valkyrie
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 9:18
Oikea nimi: Risto Lehtinen

joo o

Viesti Kirjoittaja John Valkyrie »

löytyykö ch whipetti?
Avatar
Jenni
Viestit: 379
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 21:10
Oikea nimi: Jenni Laakso
Paikkakunta: Mäkkylä

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Pojat, toi eka postaus on tehty vuonna 2003. :)
John Valkyrie
Viestit: 48
Liittynyt: Ke Syys 20, 2006 9:18
Oikea nimi: Risto Lehtinen

joo o

Viesti Kirjoittaja John Valkyrie »

hahah! mä kerkesin jo innostua :D
vois avata ne :shock: silmät....
Vastaa Viestiin