Sivu 1/1

Kadonnut kiekko

Lähetetty: La Heinä 07, 2012 9:16
Kirjoittaja nikoo
Terve, elikkäs 5 väylällä hävinnyt vaaleansininen "läpinäkyvä", lähti kaartaa oikealle, voi olla että on pyörinyt tien yli, puihin se kyllä osu väylän puolella mutta ei näy, jso löytyy niin ilmoituksia

Terv. Niko
040-8486462

Re: Kadonnut kiekko

Lähetetty: La Heinä 07, 2012 15:46
Kirjoittaja PM
r-( Tän ilmon vois yllpito siirtää kadonneet osastolle!! k:-)=