Lääkäritäti katseli selkää ja käski etsiä joko hyvän urheiluhierojan tai fysioterapeutin jotta selkä alkaisi taas toimia. Vauvojen kanniskelu ja toimistotyö voi olla aika vaikeaa
Kyselenpä siis, josko joku osaisi suositella jompaa kumpaa tälläistä ammatinharjoitajaa. Edullinen hinta ei olisi pahitteeksi myöskään
Toi setä oli ainakin vielä 2002 ihan asiansa osaava. Vaihdoin duunia joten ei tullut lähdettyä suoraan tuon vastaanotolle (laiskuus). Taikissa Kailla oli vastaanotto kerran kuussa paria kerrosta alempana ja valtion osittain sponsoroimana...
Suosittelen ihan ttt-saunaillan lyhyen hartiahieronnan perusteella, tatsi oli selkeesti parempi kun sillä hierojalla kenellä mä kävin viime kesänä täällä ogelissa.
Lääkäritäti katseli selkää ja käski etsiä joko hyvän urheiluhierojan tai fysioterapeutin jotta selkä alkaisi taas toimia. Vauvojen kanniskelu ja toimistotyö voi olla aika vaikeaa
Kyselenpä siis, josko joku osaisi suositella jompaa kumpaa tälläistä ammatinharjoitajaa. Edullinen hinta ei olisi pahitteeksi myöskään
Soita mulle Anssi. Mulla on hyvä mies sulle. Klassinen hieronta, halpa ja erittäin hyvä.