Taliin rispiitä nakkeleen..

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Ossipossu
Oikea nimi: Janne Hilden
Viesti:

Taliin rispiitä nakkeleen..

Viesti Kirjoittaja Ossipossu »

Terve kaikille ja muillekkin!!

Olen menossa Taliin 09.04.03 n. klo 17.20 kokeilemaan onneani.
Ensimmäisen kerran sitten viime kauden viimeistä SM-skabaa.

Pelikaveri olis paikallaan jos toinenkin, opastamaan kuinka lätystä pidetään kiinni ja kuinka siitä irrotetaan ajoissa..

Hinku on ollut kova jo aiemmin, mutta nyt jos radalle pääsis.. :D
Peikko
Oikea nimi: Niko Kotsalainen

Viesti Kirjoittaja Peikko »

Onko kukaan (muu kuin minä) lähdössä tulevana viikonloppuna 17.01 ja/tai 18.01 Taliin kiertämään Suomen parasta, eurooppalaiset vaatimukset täyttävää Frisbeegolf rataa ? 8)

Ajattelin näin vuoden alkajaisiksi mennä ihan vaan Anteron kiusaksi mennä heittämään alle 70:n kierroksen... :twisted:

Onko muita mahdollisesti tulossa ? Peliseura kelpaisi !!! :wink:

Kirjoittele perään vastausta tahi nakkaa tekstari tahi soita 044 5430 730

Lauantaina tai/ja Sunnuntaina klo. 11:00 Alkaen ???
Stamina 20xx --> Sitä odotellessa!!!
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Nio kirjoitti:Ajattelin näin vuoden alkajaisiksi mennä ihan vaan Anteron kiusaksi mennä heittämään alle 70:n kierroksen... :twisted:
Ai se ottaa sinua NOIN PALJON päähän, että olen sinua parempi... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:

Jos terveys kestää ja vaimo suo, niin voisin vaikka tulla sunnuntaina mukaan.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Rebe
TT Hold'em mestari
Oikea nimi: Renni Honkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

Todennäköisesti tulossa lauantaina Taliin jotain 11-12.00, varmaan törmätään siellä. Ne on kyllä aika kylmää luvanneet, mut mulla on toi kymmenen pakkasta rajana et viittii viel tulla.

T: -R-
Peikko

Antero kirjoitti:Ai se ottaa sinua NOIN PALJON päähän, että olen sinua parempi... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :twisted: :twisted:
Et oo käyny viimeaikoina katsomassa karvalakkisarjan tilastoja :shock: Only competition matters :twisted: :twisted:
No otetaan paremmuudesta selvää Sunnuntaina. ??? :twisted:
Reinold kirjoitti:Todennäköisesti tulossa lauantaina Taliin jotain 11-12.00, varmaan törmätään siellä. Ne on kyllä aika kylmää luvanneet, mut mulla on toi kymmenen pakkasta rajana et viittii viel tulla.
Renni: weather.fi lupaa huomiseksi lauantaiksi -8 C klo. 14:00, joten sehän jää valovuosia tosta sun pakkasrajasta... Heitä mua tekstarilla aamulla jos oot tulossa, niin tietää varustautua... 8)

Pelataanko viimeisistä roposista, esim. 20c / väylä :twisted: Sulle helppo tapa rikastua yks 3,60€ ja hyvä syy varmasti saapua paikalle:lol:
Rebe
TT Hold'em mestari
Oikea nimi: Renni Honkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

Nio kirjoitti: Pelataanko viimeisistä roposista, esim. 20c / väylä :twisted: Sulle helppo tapa rikastua yks 3,60€ ja hyvä syy varmasti saapua paikalle:lol:
No jos sä niin rahoissas oot että haluat mullekin niitä jakaa, niin voitais nähdä siellä 11.00. Aamulla vois vielä tekstailla ja varmistaa.

T: -R-
050-3478207
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Nio kirjoitti:Et oo käyny viimeaikoina katsomassa karvalakkisarjan tilastoja :shock: Only competition matters :twisted: :twisted:
No otetaan paremmuudesta selvää Sunnuntaina. ??? :twisted:
Höpö höpö... Kilpailut eivät merkkaa mitään, sillä minä en kilpaile.
Paremmuuttakaan ei voida sunnuntaina oikein ratkaista, sillä kipeällä selällä heittely ei oo oikein kilpalaji...

Pitäisihän sinun "hän joka sukeltaa" - kun olet kerran vielä noin nuorikin - voittaa tällainen ylipainoinen ikäloppu, mikä minä olen :lol: .

Mutta ei... heh heh, et ole edes sitä onnistunut vielä tekemään...heh heh heh :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :idea:
045-132 2935
International DNF
Peikko

Antero kirjoitti:Pitäisihän sinun "hän joka sukeltaa" - kun olet kerran vielä noin nuorikin - voittaa tällainen ylipainoinen ikäloppu, mikä minä olen :lol: .

Mutta ei... heh heh, et ole edes sitä onnistunut vielä tekemään...heh heh heh :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :idea:
Ööööööö, kyllä alat vanhaksi tulla kun Meikunkin näin äkkiä unohdit :lol:
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Nio kirjoitti:Ööööööö, kyllä alat vanhaksi tulla kun Meikunkin näin äkkiä unohdit :lol:
Bööööööö, en ole Meikkua mihinkään unohtanut (vaikka haluaisin...)
Taisi nousta kyseisen viikonlopun menestys hattuun? :roll:

Tarkoitin edelleen tuolla minun voittamisella Talin rundaamisen tulosta, missä sinun paras tuloksesi on jotain käsittämätöntä, oliko se nyt jotain 94 heittoa tai jotain :twisted: :twisted: :lol: :lol: :P
No, joka tapauksessa aivan hel...tisti enemmän kuin meikän...hehhe heh heh :P :P :P

Nojoo, leikki leikkinä. Odotin sinun voittavan minut mennen tullen jo Epilässä, mutta siellä ei vielä natsannut. Se oli se skaba kun me molemmat olimme terveitä. Nyt sitten röyhistellään kun voitetaan vanha ja sairas mies...

Voisin jatkaa tätä loputtomiin, mutta se ei todennäköisesti kiinnosta ketään...
Lopputulos ja pointtini on edelleen se, että olen toistaiseksi ylivoimaisesti parempi Talin kiertämisessä. :lol: 8)
045-132 2935
International DNF
Peikko

Antero kirjoitti:Bööööööö, en ole Meikkua mihinkään unohtanut (vaikka haluaisin...)
Taisi nousta kyseisen viikonlopun menestys hattuun? :roll:
- Totta vtssa 8)
Antero kirjoitti: Tarkoitin edelleen tuolla minun voittamisella Talin rundaamisen tulosta, missä sinun paras tuloksesi on jotain käsittämätöntä, oliko se nyt jotain 94 heittoa tai jotain :twisted: :twisted: :lol: :lol: :P
No, joka tapauksessa aivan hel...tisti enemmän kuin meikän...hehhe heh heh :P :P :P
- Kele.. 73 faktat faktoina :twisted:
Antero kirjoitti:Nojoo, leikki leikkinä. Odotin sinun voittavan minut mennen tullen jo Epilässä, mutta siellä ei vielä natsannut. Se oli se skaba kun me molemmat olimme terveitä. Nyt sitten röyhistellään kun voitetaan vanha ja sairas mies...
- Epilässä oli aluksi liian kova krapula ja myöhemmin liian kova humala :oops:

Antero kirjoitti:Voisin jatkaa tätä loputtomiin, mutta se ei todennäköisesti kiinnosta ketään...
Lopputulos ja pointtini on edelleen se, että olen toistaiseksi ylivoimaisesti parempi Talin kiertämisessä. :lol: 8)
- Katotaanpa sunnuntaina :P
Viimeksi muokannut Peikko, Ma Tammi 19, 2004 7:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mika
Oikea nimi: Mika Aho

Viesti Kirjoittaja mika »

No kuka voitti ?
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

mika kirjoitti:No kuka voitti ?
Ei kumpikaan, sillä jouduin jättämään väliin tuon prkeleen selän takia.

Niko olisi varmaan ollut parempi, muttei kuitenkaan, sillä ei se kuitenkaan olis alle 70 heittänyt...heh heh :twisted:

Paljonkos Niko heittelit lauantaina?
Veikö Renny rahasi?
045-132 2935
International DNF
Peikko

Antero kirjoitti:
mika kirjoitti:No kuka voitti ?
Ei kumpikaan, sillä jouduin jättämään väliin tuon prkeleen selän takia.

Niko olisi varmaan ollut parempi, muttei kuitenkaan, sillä ei se kuitenkaan olis alle 70 heittänyt...heh heh :twisted:
Itseasiassa minä olisin varmaan hävinnyt... Antero sun tekstarin jälkeen uskalsi lähteä kavereiden kanssa ottamaan "muutaman", Heräsin Sunnuntaina 14:30 pää kipiänä :evil:

Renni voitti mennen tullen ja lähti leffaan 1.60 € rikkaampana... :shock: Sivusi omaa ennätystään eli eipä siinä ollut paljon nokan koputtamista. Mullakin meni ihan "OK", tosin tuli tehtyä pari tosi kaunista mokaa, joten alle 70 ei menty... :roll: No ens kerralla...
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Nio kirjoitti:Mullakin meni ihan "OK", tosin tuli tehtyä pari tosi kaunista mokaa, joten alle 70 ei menty... :roll: No ens kerralla...
Tiedän miltä toi tuntuu... :?
Olen useinkin saanut tulokseksi 70 vain sen vuoksi, että olen jossain vaiheessa kierrosta heittäytynyt ylimieliseksi ja mogannut pari 1,5m puttia...

Onneksi olkoon Renni.
045-132 2935
International DNF
Peikko

Jatketaan tätä osuvasti otsikoitua viestiketjua :wink:

Viikonloppuna (24 - 25.01) nakkelijoita Taliin menossa ?

Esim. La klo. 10 ? tai 11 ja/tai Su klo. 10 ? tai 11 ?

Rahapeliä ? 20 c / väylä :twisted: ??? tai sitten epärahapeliä 0c / väylä eli ihan vaan reeniä :D ???

Ilmoitelkaa itsestänne ja tekemisistänne !!!

Antero, miten selkä jaksaa ????
Vastaa Viestiin