parasta tässä oli kuitenkin se että kaveri heitti juuri ennen minua ylärautaan ja siitä ulos, koiran ulkoiluttaja totes kovaan ääneen että 5 cm alemmas ja se olisi ollut siinä ja sen jälkeen ite heitin ja kiers nätisti suoraan ketjuihin..
Holaripörssi
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
ja tänään kolahti siltamäessä väylällä 4 suoraan sisään..
näitähän alkaa siunaantumaan..
parasta tässä oli kuitenkin se että kaveri heitti juuri ennen minua ylärautaan ja siitä ulos, koiran ulkoiluttaja totes kovaan ääneen että 5 cm alemmas ja se olisi ollut siinä ja sen jälkeen ite heitin ja kiers nätisti suoraan ketjuihin..
siihen koiran ulkoiluttaja vaan totes että nyt oli nätti heitto!
Ensin kokeillaan, jos ei onnistu niin kokeillaan uusiksi.. 
- Tee8mu
- Ching-King
- Oikea nimi: Teemu Malmelin
Kisaholari!monster kirjoitti:taas joutuu kirjoittaan...eli eilen Meilahden viikkokisoissa urani 16:sta kisaholari väylällä nr 5 (91m alamäkeen) "UPSILLA " "taika crush mukiin.
no ilmankos sulla on noita "kisaholareita" niin paljon
mäkin kilpailen aina itseäni vastaan, joten joka holari on kisaholari
Re: Holaripörssi
Viime vuoden loppukesästä aloitettu semiaktiivinen Talin kiertäminen palkittiin perjantaina aamulla ekalla holarilla. Tapahtumapaikkana väylä 3 ja kiekkona Star Destroyer. Korkea rystyltä heitetty ässä kiersi saarekkeen puut oikealta puolelta ja feidasi jyrkästi ja vauhdilla keskelle koria. Erityismaininta todella palkitsevan kuuloisesta kilahduksesta. 
-
junde
- Oikea nimi: Mika Hallikainen
23.4 Stam11na
Pientä häpeää tuntien menetin neitsyyteni. Juu, se oli hole in 1. (star roc)
Pitkään olin uskossa että saisin Hannun 26v. odotusajan rikottua, mutta ei. Jäi 20v vajaaksi.
Muistakaa ensikerralla tavatessamme tervehtiä arvon mukaisesti.
Kunnioittaen
Junde Holari Hallikainen
Pientä häpeää tuntien menetin neitsyyteni. Juu, se oli hole in 1. (star roc)
Pitkään olin uskossa että saisin Hannun 26v. odotusajan rikottua, mutta ei. Jäi 20v vajaaksi.
Muistakaa ensikerralla tavatessamme tervehtiä arvon mukaisesti.
Kunnioittaen
Junde Holari Hallikainen
- Tee8mu
- Ching-King
Viikko sit aukes tämä kesä, vapise Huotari, näitä tulee liukuhihnalta...
Nykyisellä "kotiradalla" (Edenin 6-väyläinen frisbeepyhättö) pisin väylä, eli 81m perushysse keskelle ketjuja ja lujaa. Jäi.
Kaikkia varmaan kiinnostaa ihan helvetisti, mut mitäs ootte laittanu tällasen topicin pystyyn...
Nykyisellä "kotiradalla" (Edenin 6-väyläinen frisbeepyhättö) pisin väylä, eli 81m perushysse keskelle ketjuja ja lujaa. Jäi.
Kaikkia varmaan kiinnostaa ihan helvetisti, mut mitäs ootte laittanu tällasen topicin pystyyn...
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Tee8mu kirjoitti: Kaikkia varmaan kiinnostaa ihan helvetisti, mut mitäs ootte laittanu tällasen topicin pystyyn...
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
- Kanzo
- Oikea nimi: Petteri Kantokari
- Viesti:
Oli ihan pakko rekata tälle hienolle forumille sisään... ja eikun heti paukuttelemaan henkseleitä. Viime kesästä alkaen olen noita kiekkoja paiskonut, pääasiassa Munkassa ja Meikussa, ja kuolannut näitä teidän holaristooreja.
Siispä asiaan. Meikussa heittämässä taas kerran tänään, ja väylällä 11 (sieltä kalliolta alas sähköpylvään ohitse ja puiden taakse piilossa olevalle korille) forella Teebird matkaan. Kaveri totesi että "lähti aika nätisti", minä siihen että "taisi mennä vähän pitkäk..." - ja KILINKILIN. Puolijuoksua alas mäeltä toteamaan, että siellä on ja pysyy.
Maistui muuten
kierroksen jälkeen.
Meikku on nyt vallattu, ja nöyrä opintomatka Talissa aloitettu viime torstain kisassa. Ensimmäinen fribakisa ikinä ja hyvät fiilikset, kun otitte "Nyypän" porukkaan ja jaksoitte vastailla ystävällisesti tyhmiin kysymyksiin. Taidanpa tulla uudestaankin.
Siispä asiaan. Meikussa heittämässä taas kerran tänään, ja väylällä 11 (sieltä kalliolta alas sähköpylvään ohitse ja puiden taakse piilossa olevalle korille) forella Teebird matkaan. Kaveri totesi että "lähti aika nätisti", minä siihen että "taisi mennä vähän pitkäk..." - ja KILINKILIN. Puolijuoksua alas mäeltä toteamaan, että siellä on ja pysyy.
Maistui muuten
Meikku on nyt vallattu, ja nöyrä opintomatka Talissa aloitettu viime torstain kisassa. Ensimmäinen fribakisa ikinä ja hyvät fiilikset, kun otitte "Nyypän" porukkaan ja jaksoitte vastailla ystävällisesti tyhmiin kysymyksiin. Taidanpa tulla uudestaankin.
-
JanneRäsänen
- Oikea nimi: Janne Räsänen
Onnittelut. Minullakin meni neitsyys kämmenellä samalla väylällä Teerexillä.
- Tee8mu
- Ching-King
Niin no, voi sen neitsyyden menettää kämmenelläkin, mut ei se oo sama asia...JanneRäsänen kirjoitti:Onnittelut. Minullakin meni neitsyys kämmenellä samalla väylällä Teerexillä.
heinäkuun vika päivä ja tali. helsinki open ja urani ehkä paras holari, kiinteällä väylällä nr 10.(pisin versio) kiekkona ch boss. 25:s holari ja kisaholari nr 17
- PM
- Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN
Ha jätkä pullisteleemonster kirjoitti:heinäkuun vika päivä ja tali. helsinki open ja urani ehkä paras holari, kiinteällä väylällä nr 10.(pisin versio) kiekkona ch boss. 25:s holari ja kisaholari nr 17
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!