Jeps. Ilkka voitti Villen 3 heitolla. Ilkka pelasi koko viikonlopun varmaa ja hyvää peruspeliä. Ville testaili epicciä vaihtelevalla menestyksellä. Manu pelasi sakun voimalla yllättävän hyvin. Juha heitteli loistokkaita rollereita. Itse tutustuin luontoon ja ihailin kaunista puistoa.
Tarkemmat tulokset, kuvia kisoista ja illanvietosta ilmestynee piakkoin kisasivuille.
Jani Nevantausta. Mulla on sun palkinnot, toinen sija amatöörien kokonaispisteissä. Tuon ne nummelaan viikonpäästä?
Lilli. Teet lähetti terveisiä ja pyysi toimittamaan sinulle kolme cd/dvd-levyä. Toimitanko kopille?
Karvis-hotline
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
- Pyry Petteri
- Oikea nimi: Petri Behm
- Lilli
- Vuoden frisbeeurheilija 2004
- Oikea nimi: Markus Lindewald
- Viesti:
kyllä kiitos.Faffe kirjoitti:Jeps. Ilkka voitti Villen 3 heitolla. Ilkka pelasi koko viikonlopun varmaa ja hyvää peruspeliä. Ville testaili epicciä vaihtelevalla menestyksellä. Manu pelasi sakun voimalla yllättävän hyvin. Juha heitteli loistokkaita rollereita. Itse tutustuin luontoon ja ihailin kaunista puistoa.
Tarkemmat tulokset, kuvia kisoista ja illanvietosta ilmestynee piakkoin kisasivuille.
Jani Nevantausta. Mulla on sun palkinnot, toinen sija amatöörien kokonaispisteissä. Tuon ne nummelaan viikonpäästä?
Lilli. Teet lähetti terveisiä ja pyysi toimittamaan sinulle kolme cd/dvd-levyä. Toimitanko kopille?