Suomalaisten frisbeegolf-seurojen jäsenmäärät
Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus
Suomalaisten frisbeegolf-seurojen jäsenmäärät
Löytyykö jostain julkista tietoa paljonko suomalaisissa frisbeegolf-seuroissa on seurakohtaisesti jäseniä ? Tietääkö joku tai osaako arvata ?
-
Westside
- Oikea nimi: J. Penttilä
- Viesti:
Frisbeenpelaajia
-- siivosin vanhoja viestejä/mainoksia pois 26.1.2007 --
Viimeksi muokannut Westside, Pe Tammi 26, 2007 21:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
zaia
- TT:n puheenjohtaja
- Oikea nimi: Saija Lehto
Re: Frisbeenpelaajia
Samanlaisella tieteellisellä tarkkuudella voidaan todistaa että ainakin kauppatieteen-, filosofian- ja taiteen maisteriNAISET viihtyvät vähäinsinöörisessä maastossa Talin huipulla.MM kirjoitti:Helsinki
- MM:n hallinto 10 TKK:lta. Meikun muut käyttäjät TKK:lta 100-150 joista golfseuroihin kuuluu vain 5. Muita Meikun järjestäytymättömiä käyttäjiä yli 200. Kaikista Meikun käyttäjistä ruotsinkielisiä yli 30.
- TT 70 joista 5 TKK:lta. Muita Talin käyttäjiä yli 250 joista yli 15 TKK:lta. Lisäksi tulee Talin firmagolffaajat.
- Meilahden tarkemmin tuntematon seura 5. On hyvin MM-henkinen.
- Meilahden tarkemmin tuntematon seura 5. Pitää omia viikkokisoja kesäisin.
- Meilahden pyryt 5, toimiikohan enää nykyään
- Liitokiekko.com hallinto 5. Ovat Meilahden arvostettuja pelaajia.
- Liitokiekkoliitto yksilölajijaosto 10. Olemassa on joukko golffia aloittelevia tai uudelleen aloittavia muita liitokiekkoliiton jäseniä.
- Koneenpuiston radan järjestäytymättömiä käyttäjiä yli 100
- Hfk 15 + Dgcb 15.
- Antero
- Iso ja äänekäs
- Oikea nimi: Antero Erhiö
- Viesti:
Joo, Janne. Kun luin vastauksesi Mikan yksinkertaisen hyvään kysymykseen, niin minulla alkoi jostain syystä heti soimaan päässä Ismo Alangon kappale "oon sekaisin, oon sekaisin, oon sekaisin..." Ei pahalla.MM kirjoitti: Helsinki
- MM:n hallinto 10 TKK:lta. Meikun muut käyttäjät TKK:lta 100-150 joista golfseuroihin kuuluu vain 5.
Tampere
- TTKK:n frisbeenpelaajien ydinporukka 10. Muita TTKK:n järjestäytymättömiä golffaajia 10.
Miksi nuo teknisen korkeakoulun pelaaja-arviot on mainittu erikseen?
Ovatko TKK:n ja TTKK:n käyneet mielestäsi jollain tapaa erikoisia ihmisiä?
Mikan kysymys kuului näin:
"Löytyykö jostain julkista tietoa paljonko suomalaisissa frisbeegolf-seuroissa on seurakohtaisesti jäseniä? Tietääkö joku tai osaako arvata?"
Tuo sinun vastaus taisi kuulua tuohon arvaus-osastoon?
Tällaisen rekisterin pitäminen kuuluisi ehdottomasti SFL:n töihin.
Viimeksi muokannut Antero, Ti Helmi 01, 2005 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
SFL:n jäsenseurat
Viime vuonna SFL:n liittyi 4 jäsenseuraa: HFK, DGCT, Fosforin kivennäiset ja EIF ja tänä vuonna on liittynyt OFS.
SFL pitää luonnolliseti jäsenseura- ja henkilöjäsenrekisteriä.
Tarkkoja jäsenmääriä minulla ei ole nyt tässä, enkä lähde niitä myöskään arvaamaan. (HFK:n jäsenmäärä on noin 20).
Sami
SFL pitää luonnolliseti jäsenseura- ja henkilöjäsenrekisteriä.
Tarkkoja jäsenmääriä minulla ei ole nyt tässä, enkä lähde niitä myöskään arvaamaan. (HFK:n jäsenmäärä on noin 20).
Sami
- Dizzy
- huru-ukko
- Oikea nimi: Anssi Sahri
- Viesti:
Pakko on puuttua, ei voi mitään.MM kirjoitti:Tässä omat henkilökohtaiset epätarkat arvioni viiden tarkkuudella ja ylöspäin pyöristäen.
Kirjaan nämä muistiin koska tieto voi olla kiinnostava vuosien kuluttua.
Helsinki
- MM:n hallinto 10 TKK:lta. Meikun muut käyttäjät TKK:lta 100-150 joista golfseuroihin kuuluu vain 5. Muita Meikun järjestäytymättömiä käyttäjiä yli 200. Kaikista Meikun käyttäjistä ruotsinkielisiä yli 30.
Olisi kiva saada vähän tarkempaa tietoa miten tähän lukuun oikein on päädytty. Itse Helsinkiläisenä piipahtelen Meikussa silloin tällöin. Sanoisin tuntevani Pääkaupunkiseudun fribaajat jos en aina nimelta, niin ainakin naamalta.
Meikun radan ehdottomasti paras puoli on se, että siellä saa heittää rauhassa. Kun kiepin käy heittämässä, ei juurikaan muihin fribaajiin törmää. Jos törmää, niin kyllä ne näitä vanhoja tuttuja on lähes poikkeuksetta. Viimeisen parin vuoden aikana siellä kiekkoa heittävät tyypit, joita ei olla tunnistettu on kyllä ihan yhden käden sormilla laskettu.
Ihan että 350 heittäjää, joista kenelläkään ei ole hajuakaan?
Itse kun olen siellä käynyt jokaisena vuodenaikana, vaihtelevina viikonpäivinä ja kellonaikoina, niin jää vaan kysymys: Milloinkas nämä siellä pomppii?
Mikalta oli varsin mainio kysymys, joka varmaan kiinnostaa laajempaakin porukkaa. Koko ketjun idea alkaa kadota, jos luvut ovat vähän mitä on.
Anssi
OFS:n maksaneiden jäsenten määrä vuonna 2004 oli 16, ja kuten Sami mainitsi, olemme nyt SFL:n jäsenseura. Muita lajia edes jossain määrin harrastavia on täällä arviolta 50-100. Kun ratamme laajennettiin 18-väyläiseksi viime keväänä, se on kerännyt automaattisesti 9-väyläistä enemmän kiinnostusta. Potentiaalia ois tietysti paljon suuremmillekin määrille, ja joskus ihmetyttää miten moni ei jää lajiin koukkuun sitä testattuaan. Tulevat sm-kisat eivät ainakaan vähennä kiinnostusta Oulussa.
Janne hoi!
En tiedä onko julkaisemasi laskelmat huumoria, vai totiset kuvitteelliset laskeskelmat.
En oikein käsittänyt, miten DGCB liittyi Hesan laskelmiin, ja toisaalta HFK Rajamäkeen. HFK:n Hynöset toki harjoittelevat ja pelaavat viikkokisoja Rajamäessä, mutta myöskin paljon Helsingissäkin. Eikä heitäkään ole kuin kaksi. Toki Lindbergin veljekset ja Niemisen Juha käyvät välillä täälläkin viikkokisoissa, mutta ei heitä kuitenkaan voitane laskea Rajamäen aktiivi harrastajaksi.
DGC Batseissä on n.20 jäsentä. Opiskelu taustat ovat varsin vaatimattomat, minulla on kuitenkin käytynä KLKK. Ammatti nimikkeistä en oikein tiedä, mutta on meillä ainakin yksi vahtimestari, kalskahtaa aikasten komialta.
Rajamäenradalla on parhainpaan aikaan toista sataa heittäjää päivässä(koulupäivinä). Muuten päivän aikaan pelannee 0- 20 pelaajaa. Ja näin talvis aikaan olen nähnyt Harrin ja Jeren muutaman kerran radalla.
Muuten kyllä laskelmasi olivat mielenkiintoiset, ja ihme että joku( eli sinä) olet noinkin tarkkaan asiaan paneutunut.
DGC Batsin vapaamuotoisen johtokunnan, vapaamuotoinen jäsen
Jari Väyrynen
Tyhjäntoimittaja
En tiedä onko julkaisemasi laskelmat huumoria, vai totiset kuvitteelliset laskeskelmat.
En oikein käsittänyt, miten DGCB liittyi Hesan laskelmiin, ja toisaalta HFK Rajamäkeen. HFK:n Hynöset toki harjoittelevat ja pelaavat viikkokisoja Rajamäessä, mutta myöskin paljon Helsingissäkin. Eikä heitäkään ole kuin kaksi. Toki Lindbergin veljekset ja Niemisen Juha käyvät välillä täälläkin viikkokisoissa, mutta ei heitä kuitenkaan voitane laskea Rajamäen aktiivi harrastajaksi.
DGC Batseissä on n.20 jäsentä. Opiskelu taustat ovat varsin vaatimattomat, minulla on kuitenkin käytynä KLKK. Ammatti nimikkeistä en oikein tiedä, mutta on meillä ainakin yksi vahtimestari, kalskahtaa aikasten komialta.
Rajamäenradalla on parhainpaan aikaan toista sataa heittäjää päivässä(koulupäivinä). Muuten päivän aikaan pelannee 0- 20 pelaajaa. Ja näin talvis aikaan olen nähnyt Harrin ja Jeren muutaman kerran radalla.
Muuten kyllä laskelmasi olivat mielenkiintoiset, ja ihme että joku( eli sinä) olet noinkin tarkkaan asiaan paneutunut.
DGC Batsin vapaamuotoisen johtokunnan, vapaamuotoinen jäsen
Jari Väyrynen
Tyhjäntoimittaja
-
Westside
- Oikea nimi: J. Penttilä
- Viesti:
laskelmista
Kiitos hyvistä kommenteista ja kysymyksistä kaikille ! Ajattelin hieman perehtyä muihin ratoihin kun aiemmin on usein moitittu Meilahti-keskeisyydestä.
Tarvisimmekohan Meikun ykköselle Webcamin ?
Omasta puolesta JP
Tarvisimmekohan Meikun ykköselle Webcamin ?
Omasta puolesta JP
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Re: laskelmista
Ei huono ideaMM kirjoitti: Tarvisimmekohan Meikun ykköselle Webcamin ?
Missäs nuo Jyväskylän 10 pelaavat? Itse sieltä juuri etelään muuttaneena ainakin harmittelin keskisen Suomen olematonta FG harrastusmahdollisuutta. Eikö nyt kukaan saa sinne ympäristöön rataa aikaiseksi!
Nimim. Pahoittelut_teille_auringon_palvojille_tuomiojärven_rannalla_jotka_väistelitte_frisbeitä
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
Re: laskelmista
Moro Sami. Samaa on mietitty Oulussakin, Jyväskylä ois tervetullut lisä frisbeegolfkartalle. Ei Ouluunkaan olis ilmestynyt vuosi sitten toteutettuja laajennuksia, jos emme olisi lakki kourassa kaupungin puheille menneet. Oulussa kaupungin suhtautuminen asiaan on ollut tosi positiivista, ja paljonhan on myös kiinni asioiden esitystavasta. Luulis, että Jyväskylästäkin löytyy sopiva paikka ja tilaus radalle. Valmiita harrastajiakin tietysti tarvitaan. Veikkaanpa, että arvoisat frisbeeyrittäjämmekin ovat olleet sinne yhteydessä.spoimala kirjoitti:Eikö nyt kukaan saa sinne ympäristöön rataa aikaiseksi!
- Poimis
- Oikea nimi: Sami Poimala
- Viesti:
Itse asiassa viime syksynä yritin hommaa ajaa, ja kaupungin puolelta suhtauduttiin kyllä yllättävänkin positiivisesti, vaan juurikin sopivan paikan löytäminen tuntui olevan hankalampi juttu.
Homma jäi hieman kesken, kun tuli nämä muuttokuviot itselle ajankohtaisiksi. Laitoin tänään kyselyä menemään, että onko homma edennyt mihinkään.
Homma jäi hieman kesken, kun tuli nämä muuttokuviot itselle ajankohtaisiksi. Laitoin tänään kyselyä menemään, että onko homma edennyt mihinkään.
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi