Haastattelukysymyksiä?

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

hyzer kirjoitti:Tiedän että joku pian hermostuu, koska tää ei mitenkään liity fribaan.

Eli vain ja ainoastaan tämän kerran tällä foorumilla. Mun arvostus Antero Valtavaa kohtaa kasvoi jälleen valtavasti, koska hän on todennäköisesti ihan oikeasti seurannut futista. Mutta onko munchen oikeasti hänen suosikki jengi, vai heittääkö Antero vaan hetulaa mun kiusaksi.
-väykkä-
Antaa hermostua vaan, jos kerran näin pienestä se on kiinni.

Voin tuoda tiistaina Bayernin kaulaliinani, jos et usko. Ja Joksalle sanon, että vaatii lähinnä pokkaa kannattaa saksalaista seuraa Suomessa, sillä jostain syystä täällä ihannoidaan Englannin liigaa.

Joo, kyllä tietenkin katsoin Juven ja Realin kohtaamisen ja siinäkin mieleiseni joukkue voitti. :P
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
zaia
TT:n puheenjohtaja
Oikea nimi: Saija Lehto

Viesti Kirjoittaja zaia »

hyzer kirjoitti:Tiedän että joku pian hermostuu, koska tää ei mitenkään liity fribaan.

Eli vain ja ainoastaan tämän kerran tällä foorumilla. Mun arvostus Antero Valtavaa kohtaa kasvoi jälleen valtavasti, koska hän on todennäköisesti ihan oikeasti seurannut futista. Mutta onko munchen oikeasti hänen suosikki jengi, vai heittääkö Antero vaan hetulaa mun kiusaksi.
-väykkä-
Kyllä pitää paikkansa. Minä meinasin viime kesänä saada nenille kun kerroin Antsalle että _meinasin_ tuoda sille "Mynkkylän" lentokentältä Bayern-Münchenin jonkun peltisen fani-karkkirasian, mutta kun en muistanut varmaksi että oliko se oikea seura niin en tuonut. Olis se ollut :)
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

zaia kirjoitti: Kyllä pitää paikkansa. Minä meinasin viime kesänä saada nenille kun kerroin Antsalle että _meinasin_ tuoda sille "Mynkkylän" lentokentältä Bayern-Münchenin jonkun peltisen fani-karkkirasian, mutta kun en muistanut varmaksi että oliko se oikea seura niin en tuonut. Olis se ollut :)
Grrrrrrrrrrrrr, Murrrrrrrrrrrrr... :?
Nyt saat Zaia virtuaalisesti piiskaa kun kerran menet vielä muistuttamaan asiasta. :evil:
Toisaalta, voithan aina tuoda sellaisen ihan oikeastikin ja saada niin kaikki menneet anteeksi. :P
045-132 2935
International DNF
hyzer
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Jos kerta nainenkin alkaa todistajaksi jalkapalloon liittyvässä asiassa, niin uskon Anteron vilpittömyyden. Tunnustan omistavani Bayer Munchenin viirin minkä ostin aikoinaan kun olin paikan päällä katsomassa Euroopan cupin ottelua BM - PSV Einhoven.
Ja että saatte lisää pilkan aiheita tunnustan inhoavani Italialaisia joukkueita. Mulla on kyllä vanha Interin paita, koska sata vuotta sitten kun Arsenalin kaikkien aikojen peluri Liam Brady pelasi siellä, niin kävin Italiassa pari Interin peliä katsomassa. Ostin samalla paidan, viiri ja kaulahuivin(siinä luki Brady).
En pidä myöskään Espanjalais jengeistä. Tosin on mulla 2 Barcelonan pelipaitaa Shuster ja Hagi painatuksilla.
Kyllä mä kaikkein mieluiten katson Valio liigaa ja Bundesliigaa. Niissä on vielä jäljellä ripaus vanhan ajan taistelu meininkiä, ei mitään Serie A:n mamma mia itkua.
Toivoni mestareiden liigassa lepää nyt Chelsean ja Liverpoolin harteilla, ja mua saa kyllä vapaasti pilkata koko kesän jos joku makarooni jengi pytyn vie.
Veikkaan että nelikosta Juventus, Milan, Chelsea, Lyon löytyy tämän vuoden mestari.
Ja kuten varmaan hyvät frisbeegolfaajat huomasitte, niin ei yhtään hymiöitä näy. Futis on mulle haudanvakava juttu.

T: frisbeegolfin Packal Cygan
surrapurra
Site Admin
Oikea nimi: Hannu Lappalainen

Viesti Kirjoittaja surrapurra »

hyzer kirjoitti: Ja että saatte lisää pilkan aiheita tunnustan inhoavani Italialaisia joukkueita.
Kukaan ei voi tosissaan Italiaa kannattaa.
Rebe
TT Hold'em mestari
Oikea nimi: Renni Honkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

surrapurra kirjoitti: Kukaan ei voi tosissaan Italiaa kannattaa.
Höpö höpö
kalle
Oikea nimi: Kalle Kärki

Viesti Kirjoittaja kalle »

jalkapallon katsominen on idioottien hommaa :twisted:
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Moi.
Mun veikkaus loppuotteluparista on Bayern München vs. Chelsea.

Bayern voittaa tiukan ja huippujännittävän ottelun lukemin 3-2 ja pääsee täysin ansaitusti juhlimaan omaa paikkaansa Euroopan kentillä. Eli siis ykköspaikkaa. 8) Jose Mourinho saa vetää kät... ja jättää väliin taas yhden lehdistötilaisuuden.

Ps. Käytän forumia 512 Kilon yhteydellä ja täytyy sanoa, että ompa hidasta touhua. Tämäkään sivu ei aukea kuten pitäisi. Tietenkin ongelma voi olla joko tässä tuliterässä koneessa tai sitten penkin ja koneen välissä :? Ihan vaan ylläpidolle tiedoksi.
045-132 2935
International DNF
surrapurra
Site Admin

Sivut toimii täällä ajatustakin nopeammin...

Ihan vaan Anterolle tiedoksi :wink: :D
surrapurra
Site Admin

No löytyhän se hermostuja, ku aikansa odotti. Hieman yllättävältä suunnalta, täytyy kyllä myöntää :?

Mutta jalkapallojatkot siis Kallen "Jalka palloiluasioita" otsikon alle
Katz
Oikea nimi: Jukka Huuskonen

Viesti Kirjoittaja Katz »

Antero kirjoitti:Moi.
Mun veikkaus loppuotteluparista on Bayern München vs. Chelsea.

Ps. Käytän forumia 512 Kilon yhteydellä ja täytyy sanoa, että ompa hidasta touhua. Tämäkään sivu ei aukea kuten pitäisi. Tietenkin ongelma voi olla joko tässä tuliterässä koneessa tai sitten penkin ja koneen välissä :? Ihan vaan ylläpidolle tiedoksi.
Kyllä vika on jossain muualla, koska kyllä mulla toimii ihan loistavasti vaikka onhan mulla nopeutta tietty huimasti enemmän (768/768)
Kuva
Rebe
TT Hold'em mestari
Oikea nimi: Renni Honkanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rebe »

Antero kirjoitti:Tietenkin ongelma voi olla joko tässä tuliterässä koneessa
UUuuuuhhh.. Jätkähän on sijoittanut.

Ja sitten hienovaraisesti ilmaisitkin sen.
tikkis
huru-ukko
Oikea nimi: Markus Stigzelius

Viesti Kirjoittaja tikkis »

Katz kirjoitti:
Antero kirjoitti: Ps. Käytän forumia 512 Kilon yhteydellä ja täytyy sanoa, että ompa hidasta touhua. Tämäkään sivu ei aukea kuten pitäisi. Tietenkin ongelma voi olla joko tässä tuliterässä koneessa tai sitten penkin ja koneen välissä :? Ihan vaan ylläpidolle tiedoksi.
Kyllä vika on jossain muualla, koska kyllä mulla toimii ihan loistavasti vaikka onhan mulla nopeutta tietty huimasti enemmän (768/768)
Kyll tää välillä takkuaa, mutta bitin pitääkin mennä Turkuun ja takas.
:cry:
+ NörttiAntsun koneessa on varmaan kaikki ihan kunnossa ;-)
Katz
Oikea nimi: Jukka Huuskonen

Viesti Kirjoittaja Katz »

tikkis kirjoitti: Kyll tää välillä takkuaa, mutta bitin pitääkin mennä Turkuun ja takas.
:cry:
+ NörttiAntsun koneessa on varmaan kaikki ihan kunnossa ;-)
Juuh, lukasin tuon Antsun jutun hiukkasen huonosti, ja yritin vain sanoa ettei tuo 512 nopeus pitäisi ainakaan olla syynä hidasteluun. Enpäs vaan huomannut, että sitä se Antsu vissiin yrittikin sanoa, jotta foorumi itsessään jumittaa.

Nöyrimmät anteeksipyyntöni palstatilan tuhlaamisesta :)
Kuva
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Rebe kirjoitti:
Antero kirjoitti:Tietenkin ongelma voi olla joko tässä tuliterässä koneessa
UUuuuuhhh.. Jätkähän on sijoittanut.

Ja sitten hienovaraisesti ilmaisitkin sen.

Joo, oon kyllä sijoittanut, mutten uuteen tietokoneeseen.
Vanhempani ostivat uuden koneen ja 512 kilon laajakaistan, mutta homma oli ihan kamalan hidasta.
Ensin tallaajat.org ei avautunut kunnolla, sitten kun se vihdoin aukesi noin 15 sekunnin odottelun jälkeen, niin forumi tökki.

Vai "NörttiAntsu"? :evil:
Hö, en viitsi sanoa mitä tuli mieleen :evil: :evil:
045-132 2935
International DNF
Vastaa Viestiin