SN 2005 tulokset

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Jonsu
Oikea nimi: Joonas Hynönen

???

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Jaa että parigolfi oli rahastusta... Kaikki rahat mitä osallistumismaksuista tuli meni palkintoihin jos se silloin on rahastusta niin sovitaan vaikka niin... Mutta en ymmärrä antero tota sun itkemistä aina osallistumismaksuista sun täytyy vaihtaa sit lajia, jos aina pitää itkeä kaikesta... Tai koitappa ite järjestää kisat niin katotaan mitä siitä tulis... :!:
Jani
Oikea nimi: Jani Nevantausta

Viesti Kirjoittaja Jani »

Kuulehan Joonas: Oletan, että se on mielestäsi hyvä juttu, että saat kisoista (parikisoistakin) palkintoja. Sitten on meitä, jotka tuomme sinulle niitä palkintoja ihan mielellämme, jos vastineeksi saamme mukavan kisan. Jos mukavia kisoja ei olekaan (onneksi niitä kyllä yleensä on), niin emme tuo sinulle rahojamme.
Jonsu
Oikea nimi: Joonas Hynönen

!!!!!

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

No mä en kyllä parigolfeja palkintojen takia pelaaa. Enemmänkin reenin takia... Mutta mulle on aivan sama...
Katz
Oikea nimi: Jukka Huuskonen

Re: !!!!!

Viesti Kirjoittaja Katz »

Jos ei kellään oo tähän mitään uutta sanottavaa niin eiköhän lopeteta tää keskustelu tähän.

Liiton foorumilla on paikka jossa voi kirjoittaa asiallisen palautteen kyseisen kilpailun tasosta (=olivatko Nordic Tourin tason mukaisesti järjestetty).

Itse en ainakaan jaksa enää katsella enempää tyhjänpäiväistä keskustelua tästä asiasta. Jos haluatte, että viestejänne noteerataan yhtään enempää, niin kirjoittakaa siihen Liiton foorumin Threadiin vastauksenne(Vai pitikö se lähettää postilla jollekulle, en muista...). Tältä foorumilta palautetta SN2005 järjestelyistä ei varmasti kukaan kerää talteen.

Tämän threadin voisi minun puolestani joku Admin-oikeudet omaava jo sulkea. Tää ei enää tuota mitään muuta kuin pahaa mieltä.

-Jukka
Kuva
Jani
Oikea nimi: Jani Nevantausta

Viesti Kirjoittaja Jani »

No, Veli Berglund itse sanoi, että Tallaajien foorumilta hän voi kerätä kommentteja Oittaasta. Mutta siinä olet oikeassa, että siitä kisasta ei kannata enää jauhaa, kun mikään ei kuitenkaan enää muutu.
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Re: ???

Viesti Kirjoittaja Antero »

Ja varmana jauhetaan.
Jonsu kirjoitti: Mutta en ymmärrä antero tota sun itkemistä aina osallistumismaksuista sun täytyy vaihtaa sit lajia, jos aina pitää itkeä kaikesta... Tai koitappa ite järjestää kisat niin katotaan mitä siitä tulis... :!:
Aina?
Kohtuus kaikessa.
Sinä Joonas olet niitä heittäjiä, jotka jäävät aina tai ainakin lähes aina plussan puolelle eri kisoista. Muutenkin kuulut sarjaan "Pappa betalar", ei pahalla...

Mistäs muista asioista "itken"?

Olet Joonas juuri täyttänyt 18-vuotta, mutta sehän ei tarkoita, että olisit aikuinen. Lasten kanssa en viitsi väitellä, joten ime sinä vaan tikkaria ja jutellaan sitten joskus 4-5 vuoden kuluttua.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
ilikka
Oikea nimi: Ilkka Tamminen

Viesti Kirjoittaja ilikka »

Antero,
Jos ihan tarkasti Joonaksen ikää tarkastellaan niin Joonashan on vielä juniori-ikäinen (17 v), ja varmasti pärjäisi hyvin myös juniorisarjassa.

Joonas on kuitenkin asettanut tavoitteet jo vähän korkeammalle ja haluaa pärjätä isojen poikien peleissä (muutenkin kuin parigolffissa), ja on mielestäni aika hyvin pärjännytkin. Ja vaikeahan se on itse maksaa kisa-osallistumisia ja kisareissuja jos ei vielä kovin paljon pääse ansaitsemaan.

Ja onkohan se sitten Joonaksen vika, jos hän jää pelihommissa voiton puolelle...

-ilikka
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

ilikka kirjoitti:Antero,
Jos ihan tarkasti Joonaksen ikää tarkastellaan niin Joonashan on vielä juniori-ikäinen (17 v), ja varmasti pärjäisi hyvin myös juniorisarjassa.

Joonas on kuitenkin asettanut tavoitteet jo vähän korkeammalle ja haluaa pärjätä isojen poikien peleissä (muutenkin kuin parigolffissa), ja on mielestäni aika hyvin pärjännytkin. Ja vaikeahan se on itse maksaa kisa-osallistumisia ja kisareissuja jos ei vielä kovin paljon pääse ansaitsemaan.

Ja onkohan se sitten Joonaksen vika, jos hän jää pelihommissa voiton puolelle...

-ilikka
Ahas... (Ilkka & Joonas)
Jos kerran on niin aikuinen, että alkaa hattuilemaan, niin pitäisi olla myös niin aikuinen, että kestää vastauksen.

Okei, pointti ei ole Joonaksen iässä tai maksuvalmiudessa. Uskon, ettei hän ole tajunnut koko asiaa...

Eli siis:
* Jos parigolf kerran maksaa, niin rahoille pitää saada vastinetta.
En tunne ketään sellaista henkilöä, joka kauppaan mennessään antaa 5 € kauppiaalle vain sen vuoksi, että tämä on mukava heppu.
* Jos kisan järjestäjä lupaa naamatusten jotain, niin oletusarvona on lupauksen pitäminen. (Ratakartta, tulokset julki).

Minulla ainakin on parempaakin käyttöä viidelle eurolle kuin antaa se jollekin, saamatta itse minkäänlaista vastinetta.

Olen myös aika vastaan sitä, että kisoissa jaetaan niin paljon rahaa.
Tämä on kuitenkin täysin eri kysymys ja vaatii joskus laajaa keskustelua siitä, mitä, mihin, miten ja kenelle haluamme tätä lajia eteenpäin viedä / markkinoida.
045-132 2935
International DNF
Sundström
Oikea nimi: Johan Sundström

EEO:n taloudellinen puoli

Viesti Kirjoittaja Sundström »

En oikein jaksaisi tyhmille ihmisille selittää mutta voitte itse laskea.
Raha-, pokaali- ja kiekkopalkintojen jälkeen jäi 145€. Sitten poistatte vielä pelaajapakettien ROC:it pois siitä summasta. Paljonko jäi??
Eppu
Oikea nimi: Kimmo Parkkinen

Viesti Kirjoittaja Eppu »

...
Viimeksi muokannut Eppu, Pe Joulu 02, 2005 10:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Re: EEO:n taloudellinen puoli

Sundström kirjoitti:En oikein jaksaisi tyhmille ihmisille selittää mutta...
Alta nollan on tämä taso.
Oletko itse sitten viisas kun tuollaista kirjoitat?

Eppu osui asian ytimeen. Jos jotain luvataan, niin se pidetään. Tai siis se on ainakin minun oletusarvoni.
045-132 2935
International DNF
Sundström
Oikea nimi: Johan Sundström

Re: EEO:n taloudellinen puoli

Viesti Kirjoittaja Sundström »

Antero kirjoitti: Alta nollan on tämä taso.
Oletko itse sitten viisas kun tuollaista kirjoitat?

Eppu osui asian ytimeen. Jos jotain luvataan, niin se pidetään. Tai siis se on ainakin minun oletusarvoni.
Osui väärään kohtaan, olisi pitänyt lukea ensin kunnolla koko topicia ... lähinnä ajattelin tätä vanhaa topicia... Sorry siitä! :arrow: http://www.tallaajat.org/foorumi/viewtopic.php?t=1758
Westside
Oikea nimi: J. Penttilä
Viesti:

linjahavainto

Viesti Kirjoittaja Westside »

-- siivosin vanhoja viestejä/mainoksia pois 26.1.2007 --
Viimeksi muokannut Westside, Pe Tammi 26, 2007 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mini-Nieminen
Oikea nimi: Jaani Länsiö

Naurettavaa

Viesti Kirjoittaja Mini-Nieminen »

Sori, pena, mun mielestä toi sun kaaviohössötys ei liity mitenkään mihinkään ja kaikista vähiten Seppokisojen tulospalveluun. Täytyy muistaa, että olet Suomen ainoa ihminen, joka seuraa tuota huipputieteellistä tutkielmaasi.(Maakunnat...hfk, whut is this?)

Joo, oishan se kiva, jos parikisan tulokset julkaistais, vaan eihän parikisat ole viikonlopun tärkein tapahtuma. Se on lähinnä kivaa oheistoimintaa, tutustutaan rataan, kisataan rennommin ennen kunnon kisaa.

Itse pidän varsin ikävänä yleistynyttä trendiä, että yhä useammat tulevat kisoihin lähinnä pelaamaan vain parigolfin, eivätkä osallistu itse kisaan. Voisi verrata vaikkapa juhliin, joihin vieras saapuu vetämään nopeet kännit ja lähtee baariin jatkoille.
Antero
Iso ja äänekäs
Viesti:

Re: Naurettavaa

Mini-Nieminen kirjoitti:Sori, pena, mun mielestä toi sun kaaviohössötys ei liity mitenkään mihinkään ja kaikista vähiten Seppokisojen tulospalveluun. Täytyy muistaa, että olet Suomen ainoa ihminen, joka seuraa tuota huipputieteellistä tutkielmaasi.(Maakunnat...hfk, whut is this?)
Aivan.
Mini-Nieminen kirjoitti: Itse pidän varsin ikävänä yleistynyttä trendiä, että yhä useammat tulevat kisoihin lähinnä pelaamaan vain parigolfin, eivätkä osallistu itse kisaan. Voisi verrata vaikkapa juhliin, joihin vieras saapuu vetämään nopeet kännit ja lähtee baariin jatkoille.
Siihen on itse asiassa aika monta syytä.
Itse olen kiinnostunut lähinnä radoista, en kisoista.

Kisojen osallistumismaksut ovat mielestäni tähtitieteellisiä johtuen aika pitkälle jaettavasta rahasta ja pelaajapakettejen suuruudesta. Molemmat ovat mielestäni kohtuullisen turhia.

Olen ollut isäntänä nyt muutaman päivän eräälle saksalaiselle EM-pelaajalle ja olen keskustellut hänen kanssaan paljon siitä, miten hommat hoidetaan sielläpäin. En väitä, että paremmin, mutta eri lailla kuitenkin. Siellä ei ole niinkään tärkeää se, että palkintopotissa on paljon rahaa. Se on sivuseikka ja hyvä niin.

En vastusta rahan jakamista kisojen palkintoina, jos on olemassa sponsoreita, jotka kustantavat kaiken. Sitä en voi ymmärtää, että suurin osa osallistumismaksuista päätyy palkintorahoiksi ja sitä kautta muutamalle hyvälle heittäjälle (lähes aina samat henkilöt noin suurin piirtein).
Osallistumismaksut pitäisi mielummin ohjata järjestävän seuran kassaan. Sillä tavoin seuroilla olisi potkua hoitaa myös juniorityötä paremmin ja muutenkin saada kuluja kuriin.

Seppokisan osallistumismaksu oli jopa 50,00 €. Se oli Seppo Niemisenkin mielestä liikaa, mutta siitä päättikin (Sepon mukaan) Veli.
Markoiksi käännettynä siis pelkkä osallistuminen maksoi noin 300,00 Mk...
045-132 2935
International DNF
Vastaa Viestiin