SM-liiga

Yleistä friba-läppää.

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, Hallitus

Peikko
Oikea nimi: Niko Kotsalainen

Viesti Kirjoittaja Peikko »

Petteri kirjoitti:
Poimis kirjoitti:KALPA, KALPA!
Tähän mielipiteeseen on pakko yhtyä!!! Harmi vaan, että kalakukoilla on kolme kolmosketjua ja yks vitosketju.
Spoimis & Petteri oikeilla linjoilla...

PS. KalPan kerroin 5.20 :shock:
Stamina 20xx --> Sitä odotellessa!!!
Poimis
Oikea nimi: Sami Poimala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poimis »

Wowbagger kirjoitti: Spoimis & Petteri oikeilla linjoilla...
Ai, se on jo taas liigassa...
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

Viesti Kirjoittaja PM »

Wowbagger kirjoitti:
Petteri kirjoitti:
Poimis kirjoitti:KALPA, KALPA!
Tähän mielipiteeseen on pakko yhtyä!!! Harmi vaan, että kalakukoilla on kolme kolmosketjua ja yks vitosketju.
Spoimis & Petteri oikeilla linjoilla...

:shock: ja tasuri keroin on mitä :?: 8)
hyzer
Oikea nimi: Jari Väyrynen

Viesti Kirjoittaja hyzer »

Vääntäkäämme kättä nyt siitäkin kuka saa kannattaa ja ketä. Moni onih
metellyt miksi kannatan Ilvestä, vaikken oo käynyt kun muutaman kerran Tampereella, ja silloinkin heittämässä frisbeetä. Joskus pentuna se vaan muhun iski, se Ilves. Mulla on vieläkin Ipa takki ( tosin ei mahdu kyllä päälle ), Kelta vihree, edessä pieni ilvesnaama, selässä iso muriseva naama. Eikä voittoja ole juurikan tullut, eikä taida näköpiirissäkään häämöttää. Mutta on se hienoa nähdä kun papat jaksaa vielä heilua ( Sonja ja Raipe )
Ja vaikka lätkä on ihan hieno laji, niin en todellakaan jaksa kattoo telkkarista kun MM- ja Olympia kiekkoo. Kaikenmaailman Karjala turnaukset sun muut eivät ainakaan mua sytytä. Ja edellisvuosien maikkarin SM-lätkä lähetykset olivat kauheeta sontaa, niitä ei todellakaan jaksanut katsoa, ehkä erän verran Ilveksen pelejä, ja tietysti pleijjareita. Mutta katsoohan monet formuloitakin, mikä on mun mielestäni aivan uskomatonta, mullekun urheiluruudun pätkätkin tuntuu liian pitkiltä.

-väykkä-
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Moi.

Katsoin pitkästä aikaa Hesarista lätkän sarjataulukkoa ja silmiini pisti siinä ylimääräinen numero sarake.

Aivan kuten muissa lajeissa, siinä on ensin pelatut ottelut, voitot, tasapelit ja tappiot... MUTTA sitten siinä on vielä viides sarake????

Mikä se on?
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Poimis
Oikea nimi: Sami Poimala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Poimis »

Pisteet?
Kivempaa fribaamista - http://fribakaveri.fi
hyzer

Taitaapi mennä näin ottelut, voitot, tasapelit, voitot jatkoajalla tai rankkareitten jälkeen, tappiot, maalit-päästetyt, pisteet.

Korjatkoon joku, jos olen asian väärin ymmärtänyt.

-väykkä-
PM

Viesti Kirjoittaja PM »

hyzer kirjoitti:Vääntäkäämme kättä nyt siitäkin kuka saa kannattaa ja ketä. Moni onih
metellyt miksi kannatan Ilvestä, vaikken oo käynyt kun muutaman kerran Tampereella, ja silloinkin heittämässä frisbeetä. Joskus pentuna se vaan muhun iski, se Ilves. Mulla on vieläkin Ipa takki ( tosin ei mahdu kyllä päälle ), Kelta vihree, edessä pieni ilvesnaama, selässä iso muriseva naama. Eikä voittoja ole juurikan tullut, eikä taida näköpiirissäkään häämöttää. Mutta on se hienoa nähdä kun papat jaksaa vielä heilua ( Sonja ja Raipe )
Ja vaikka lätkä on ihan hieno laji, niin en todellakaan jaksa kattoo telkkarista kun MM- ja Olympia kiekkoo. Kaikenmaailman Karjala turnaukset sun muut eivät ainakaan mua sytytä. Ja edellisvuosien maikkarin SM-lätkä lähetykset olivat kauheeta sontaa, niitä ei todellakaan jaksanut katsoa, ehkä erän verran Ilveksen pelejä, ja tietysti pleijjareita. Mutta katsoohan monet formuloitakin, mikä on mun mielestäni aivan uskomatonta, mullekun urheiluruudun pätkätkin tuntuu liian pitkiltä.

-väykkä-
8) ja väykkä tykkää katoo telkkarisi raveja vai :?: :twisted:
hyzer

Mä käyn 2-3 kesässä Talissa kiekkoo viskomassa. Silloin mä nään muutaman ravikaakin, ja se riittää mulle siitä lajista.

-väykkä-
Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

hyzer kirjoitti:Mä käyn 2-3 kesässä Talissa kiekkoo viskomassa. Silloin mä nään muutaman ravikaakin, ja se riittää mulle siitä lajista.

-väykkä-
:lol: :lol: :lol: :lol: :D :D
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
PM

Viesti Kirjoittaja PM »

hyzer kirjoitti:Mä käyn 2-3 kesässä Talissa kiekkoo viskomassa. Silloin mä nään muutaman ravikaakin, ja se riittää mulle siitä lajista.

-väykkä-
8) no voi sun soaatana 8)
Vastaa Viestiin