- Muovipussi (Special made just for me myfriend and I by K-Shop Mellunmäki)
- Special MOD of Champion Leopard (A.K.A Gebardi-Ledbardi)
- Special MOD of Q-Mega (A.K.A Känni-Ledega) --> Voi Rähmä... Hävinnyt
- Towel of leds
Lisäksi otan kaverini Johnnyn mukaan, kun sitä kiinnostaa tää ledeily ihan älyttömästi !
...Eli ei muuta kuin LED's GO !
Viimeksi muokannut Peikko, To Marras 17, 2005 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
roksa kirjoitti:
Enpäs pääse huonon sijainnin vuoksi näihin valonjuhliin ja siksi tyydyn ihmettelemään Matin tietoa miten käy valon määrälle talviaikaan ja pohjoista kohti mentäessä. Oulussa olemme hohtavan hangen vielä puuttuessa ratkaisseet ongelman käyttämällä yökiikareita ja heittämällä ääntä kohti.
Masa ei ehkä ole tunnettu juuri maantieteellisistä lahjoistaan
Toi ääntä kohden heittäminen on muuten ihan mainio taktiikka. Meillä se vaan ei toimi. Jos tolla ohjeella lähettäis kisaa vetämään, niin Antsu olis niin mustelmilla kisan jälkeen että taitais meille kaikille itku tulla...
Dizzy kirjoitti:
Toi ääntä kohden heittäminen on muuten ihan mainio taktiikka. Meillä se vaan ei toimi. Jos tolla ohjeella lähettäis kisaa vetämään, niin Antsu olis niin mustelmilla kisan jälkeen että taitais meille kaikille itku tulla...
Voishan tietenkin tollasta teemaa joskus harkita
No... Minuun on muutenkin huomattavasti helpompi osua, kuin esimerkiksi vaikkapa koivuun.
Mitä siitäkin tulisi, jos ääneni olisi jotain 170 cm lyhyen pikkumiehen piipitystä, tai vieläpä jonkin kirjanpitäjäressukan uikutusta...
*SENSUROITU YLLÄPIDON TOIMESTA*
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Dizzy kirjoitti:
Masa ei ehkä ole tunnettu juuri maantieteellisistä lahjoistaan
Kylllli! Ainoa aine, missä olin hyvä koulussa! (jostain kumman syystä en päässy lukemaan sitä....)
Hmm. Jos olin hyvä mantsassa, niin miten ne muut aineet sitten meni.
Hmmmmm. Jos treenaus on aloittelijoita varten, niin kartat ja paikannimet on niitä varten, jotka eivät tiedä paikkoja. Ja se opettaa joka ei itse osaa, jne ymym...
Sen olen myös huomannut että kiekosta tulee (varsinkin draiverista) huomattavasti alivakaampi laittoi ne ledit sinne millä menetelmällä tahansa, päälle tai alle, keskelle tai reunoille, epäkeskoa en oo viel kokeillu mut jääköön sekin myöhemmäks....
Minä myös. Ja viime ledeilyn jälkeen Dizzyn kanssa käymäni keskustelun jälkeen menin ja tein jotain itselleni epätavanomaista.
Jos jollain on huomenna iltapäivällä aikaa tulla talin huipulle hengailee ja ehkä jeesailee ni mä oon siellä klo 14.30 alk. hääräilemässä telttaa ja grilleriä pystyyn( plus muita yllätyksellisiä hässäköitä)
Juu, kiitos vaan järjestäjille. Kivaa oli (etenkin, kun pääsin tavoitteeseeni voittaessani murskaavasti Vesa Hesson ja sivutavoitteeni voittaa mennen tullen myös Niko).
Niko taisi hävitä Vesalle, joten kyllä sä Niko olet SURKEA!
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
Onnittelut Nikolle fysiikan ja aerodynamiikan lakien täydellisestä murskaamisesta.
Pommihyseri joka kääntyy yli, yli, yli kunnes on tehnyt täyden voltin ja tippuu sellaisena pommiannukkana maahan. En uskoisi, ellen olisi itse nähnyt.
Muita kysymyksiä:
Onko Taube elossa? Mikä on pään koko?
Pääsikö Tomppa kotiin, vai oliko ovimies sielläkin ilkeä?
Vietiinkö scoret Braunon kyydissä taivaaseen?
Missä oli Hannu, ja minkä helv. takia minun puhelin alkoi laulamaan kolmen jälkeen yöllä?
Dizzy kirjoitti:
Missä oli Hannu, ja minkä helv. takia minun puhelin alkoi laulamaan kolmen jälkeen yöllä?
Heh...no luulin, että olit vielä liikenteessä...Tikkiksen puhelimesta ei enää jossain vaiheessa saanut kiinni. Tosin oli siitäkin näköjään tullut puol neljän aikaan mulle soitto, mutta sitä en enää ollut huomannut.
- Jos hyppäät laskuvarjolla, eikä se aukea, ja ystäväsi ovat katselemassa, - niin voisi olla hauska temppu, jos esittäisit uintiliikkeitä -