Viikkokisat 28.3.09

"Mitä! En mä vitosta heittänyt eilen" Tänne purnaukset, kehut, infot ja muut viikkokisa-asiat

Valvojat: Mini-Nieminen, Chukie, jwinterh, Hallitus

Antero
Iso ja äänekäs
Oikea nimi: Antero Erhiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antero »

Mini-Nieminen kirjoitti:Mistä sä tedät, että ne oli sua parempia?
Jos joku viitsii heittää myös talvella, niin onhan hän noin oletusarvoisesti parempi heittäjä kuin minä. Muutenkin rehellisesti sanottuna olenhan minä below average heittäjä.
Mini-Nieminen kirjoitti: Mä denffaan viikkokisat usein siksi, että vedän läskiksi, jos ei kulje, eli ei huvita. Jos ei yritä tosissaan, niin tulos on paljon heikompi, kuin minkä tasoinen pelaaja oikeasti on.

Sitten seuraavalla kerralla menee hyvin ja voitetaan kiekko. Tosi hyvä fiilis voittaa kiekko joltain aloittelijalta, kun itse manipuloi tasoitustaan. Ja turha sitä on itseään piiskata, jos ei huvita.
Juuri näin, tätä juuri tarkoitin.
Siis en tuota manipuloimis osiota, vaan sitä, että denffaus täytyy silloin tehdä, jos heittäminen ei tunnu kivalta.
Viimeksi muokannut Antero, Su Maalis 29, 2009 11:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
045-132 2935
antero.erhio at gmail.com
International DNF
Sadonkorjuu World Champion 2012
ryssä
Denffari
Oikea nimi: Harri Neuvonen

Viesti Kirjoittaja ryssä »

nii, tai yrittää manipuloimalla voittaa kiekkoo mut ku en osaa edes sitä :cry:
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.
kalamies
Oikea nimi: Jouni Andersin

Viesti Kirjoittaja kalamies »

Antero kirjoitti:
Ai etkö muka selitellyt... :twisted:
No en selitellyt, voin vääntää sulle rautalangasta. Jos viitsit katsoa aikaisempia raporttejani viikkokisoista, niin ne kaikki noudattavat samaa yksinkertaista kaavaa. Raportissa kerron osallistujien määrän, denffaajien määrän, voittajalistan ja kisasään. Jos luet tämän kisan raporttini uudestaan rauhallisesti ja hitaasti, samalla miettien, niin saatat huomata, että niin tein tälläkin kertaa.:wink:

En kai mä niin hölmö oo, että selittelisin denffauksen syytä, jokuhan saattaisi ruveta täällä foorumilla hattuilemaan siitä.
Antero kirjoitti: No jos ei ole huumorintajua, niin minua ei voi ymmärtää.
Jos ei osaa nauraa tai edes hymyillä itselleen kriittisenä, niin sama juttu.
Nyt kun olet lukenut raporttini uudestaan, saatat löytää siitä sekä huumoria että itseironiaa. Ainakin Tikkis näytti löytäneen humoristisia piirteitä päätelleen :lol: merkkien määrästä.
Antero kirjoitti: Joten selitän: Jos minua huomattavasti paremmat heittäjät voivat denffata ja vielä koko sakki kerralla

Älä aliarvioi itseäsi, ainakin lauantaisten heittojemme perusteella ei varmasti oltu parempia. Me ei muuten denffattu koko sakki kerralla vaan kahdessa osassa.
Nyt on meikäläisen osalta nämä viikkokisat ohi. Terv. Denffi-TD :wink:
PM
Oikea nimi: PETRI MÄÄRÄNEN

Viesti Kirjoittaja PM »

:wink: Kaikki sympatia denfaajille :!:
Kaikki muu on turhaa paitsi putti!!
ryssä
Denffari
Oikea nimi: Harri Neuvonen

Viesti Kirjoittaja ryssä »

sitä paitsi denffi on puoliruokaa jos on puhtaat kädet :shock:
miksi putata,kun voit lähestyä koriin.